بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب سرمایه گذاری خطرپذیر | طاقچه
کتاب سرمایه گذاری خطرپذیر اثر اسکات کوپر

بریده‌هایی از کتاب سرمایه گذاری خطرپذیر

نویسنده:اسکات کوپر
مترجم:وحید فخر
انتشارات:نشر نوین
امتیاز:
۳.۱از ۱۶ رأی
۳٫۱
(۱۶)
ماکس پلانک، دانشمند آلمانی که برای ارائه فیزیک کوانتوم مدرن شهرت دارد، به زبانی شیوا گفته است که: دانش در هر زمانی با یک تشییع جنازه پیشرفت می‌کند! اگر بخواهیم به زبانی ساده همین مسئله را بیان کنیم، باید گفت وفق دادن مردم به فناوری‌های جدید دشوار است.
ali ahmadi
گمان می‌کنم اکوسیستم استارتاپی جذاب‌ترین حوزه کاری برای شیفتگان نوآوری است؛ جایی پر از عدم قطعیت، ابهام، رشدهای فزاینده، تجارب متمایز و جدید و چالش‌هایی که شاید پیش از این وجود نداشته است. و جذاب‌تر اینکه به‌عنوان بخشی از این جامعه دنبال رویارویی و حل این چالش‌ها با شیوه‌ای نو باشید. اینجا سکون معنایی ندارد؛ هر روز با مفهوم جدیدی مواجه می‌شویم، تجربیات زیادی از بررسی شرکت‌های فناور مختلف بروز می‌کند که مرز یادگیری در آن را به بی‌نهایت سوق می‌دهد. و شاید هنر این حوزه همین است که هیچ‌کس را نمی‌توان خبره آن دانست.
محمدامین
«ارزش این کتاب فراتر از قیمت آن است. کاش روزی که به فکر جذب سرمایه استارتاپ افتادم، این کتاب را داشتم...» - اریک ریس، نویسنده کتاب‌های پرفروش استارتاپ ناب و مسیر استارتاپی
kia
ماکس پلانک، دانشمند آلمانی که برای ارائه فیزیک کوانتوم مدرن شهرت دارد، به زبانی شیوا گفته است که: دانش در هر زمانی با یک تشییع جنازه پیشرفت می‌کند!
محمدامین

حجم

۸۱۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

حجم

۸۱۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

قیمت:
۸۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد