بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب چگونه بدون اینترنت و تکنولوژی شاد باشیم | طاقچه
کتاب چگونه بدون اینترنت و تکنولوژی شاد باشیم اثر موسسه HTeBooks

بریده‌هایی از کتاب چگونه بدون اینترنت و تکنولوژی شاد باشیم

۴٫۵
(۴)
هیچ وب‌سایتی به شما نمی‌گوید برای زندگی چقدر وقت دارید. شما باید به گذر ایام توجه کنید و در زندگی خود مهمترین کارها را با مهمترین افراد انجام دهید.
Moti
۱ - کتاب بخوانید: بخش ضروری رشد فردی ۲ - با طبیعت خلوت کنید: سرگرمی منحصربه فرد با خانواده و دوستان ۳ – مهارت کسب کنید: استعداد را می‌توان برای منفعت شخصی آموخت و پرورش داد ۴ – بنویسید: باعث ارتقای التیام درونی می‌شود ۵ – با عزیزان خود باشید: استفاده عاقلانه از وقت ۶ – سرگرمی داشته باشید: استرس مثبت ایجاد می‌کند ۷ – بیرون بروید و ورزش کنید: برای سلامت عمومی مناسب است ۸ – به فروشگاه رفته و خرید کنید: سودمند است به شرطی که در حدمعقول باشد ۹ - برای انجام کارها داوطلب شوید: کمک کردن به دیگران در حقیقت نشانه زندگی هدفمند است ۱۰ – عشق بورزید: برنامه منظم آن باعث می‌شود که شما سلامت و شاد باشید موارد بالا، به تدریج و به آهستگی، در درون شما و باورهای شما اِعمال می‌شوند. اگر در انجام هر یک از این ایده‌ها ثابت‌قدم باشید، به طور حتم منافع آن را در کامل‌ترین شکل ممکن تجربه خواهید کرد. موفق باشید و لذت ببرید.
من
"هرکس می‌گوید پول نمی‌تواند خوشبختی بیاورد نمی‌داند از کجا خرید کند." بو دِرِک
Moti
هنگام مرگ، شما هرگز تعداد مرحله‌هایی را که در بازی کامپیوتری کامل کرده‌اید و یا تعداد افرادی را که در یک بازی خاص شکست داده‌اید به خاطر نمی‌آورید. شما هرگز لپ‌تاپ قدیمی خود را به یاد نخواهید آورد و هرچه قدر که در تاریکی شب محو می‌شوید نمی‌توانید از کامپیوتر خود کمک بخواهید تا در کنار شما باشد. آنچه شما نیاز دارید خانواده و عزیزانتان هستند که آنها را دوست دارید و آنها نیز شما را دوست دارند. در نهایت، این تمام چیزی است که اهمیت دارد.
Moti
چه کسانی در بستر مرگشان آرزو داشتند که ای‌کاش بیشتر کار می‌کردند؟ و یا ای‌کاش وقت کمتری صرف لذت بردن از یک بعدازظهر آرام می‌کردند؟ و یا برای خانواده خود کمتر وقت می‌گذاشتند؟
Moti

حجم

۲۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۲۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد