بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ۶۰ درس سرنوشت‌ساز که در مدرسه به دانش‌آموزان نمی‌آموزند | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب ۶۰ درس سرنوشت‌ساز که در مدرسه به دانش‌آموزان نمی‌آموزند اثر اندرو ماتیوس

بریده‌هایی از کتاب ۶۰ درس سرنوشت‌ساز که در مدرسه به دانش‌آموزان نمی‌آموزند

انتشارات:پندار تابان
امتیاز:
۵.۰از ۳ رأی
۵٫۰
(۳)
مادامی که بر این باورید که چیزی در زندگی شما یک فاجعه است، طبیعی است که آن فاجعه ادامه خواهد یافت.
Peyvand
تعریفْ ـ خصوصاً تعریف واقعی ارزش زیادی دارد. نه تنها روز یک نفر را می‌سازید، گاهی به اندازهٔ یک ماه به او انرژی می‌دهید. در یک کلام پاداش تعریف کردن از دیگران خوشحال‌تر شدن شماست. تعریف کردن از دیگران باعث می‌شود که شما روی نکات مثبت تمرکز کنید. هر زمانی که به نکات مثبت توجه کنید، زندگی بهتر به نظر می‌رسد.
nardoon
تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا همه عاشق نوزادها هستند؟ زیرا برای نوزادها مهم نیست که شما از آن‌ها خوشتان می‌آید یا نه. نوزادها می‌خورند، جیغ می‌زنند، سر و صدا می‌کنند، بو می‌دهند و اهمیت نمی‌دهند. نوزادها تلاش نمی‌کنند که دیگران را تحت تأثیر قرار دهند. وقتی شما یک نوزاد هستید نیازی نیست که بامزه، باهوش، جذاب و زیرک باشید. جالب نیست؟! نوزادها توجه نمی‌کنند که در مورد آن‌ها چه فکری می‌کنید ـ و ما هم به همین دلیل عاشق آن‌ها هستیم. از این نکته می‌توانیم درسی بگیریم. خودتان باشید. این حرف به این معنا نیست که باید گستاخ یا خودخواه باشید؛ به این معناست که بعضی‌ها زیاد خود را اذیت می‌کنند.
nardoon
اگر در همهٔ طول عمر کارهای قبلی‌تان را تکرار کنید، به همان نتیجهٔ قبلی خواهید رسید!
:)
دفعهٔ بعد که برای یادآوری چیزی تلاش می‌کردید، به خود بگویید: «فعلاً از ذهنم پریده است.» یا «بالاخره به یاد می‌آورم» وقتی این گونه حافظه‌تان را تشویق می‌کنید، تأثیر بهتری دارد. هرگز به کسی نگویید که آدم فراموشکاری هستید. ذهنتان حرف شما را می‌پذیرد. هرچه بیشتر از حافظهٔ ضعیفتان پیش دوستان و آشنایان بگویید اوضاع بدتر می‌شود.
nardoon
مطالعات اخیر در بنیاد سلامت همگانی در کالیفرنیا نشان داد که دشمنی و تنفر سیستم ایمنی شما را تضعیف می‌کند و خطر ابتلا به سکتهٔ قلبی، سرطان و دیگر بیماری‌ها را دو برابر می‌کند. دشمنی شما را بیمار می‌کند.
nardoon
هر واقعهٔ ناگوار در زندگی شما، آن‌قدرها هم بد نیست، زیرا به عنوان فرصتی است که برای تغییر نظرتان در انتظارش بودید.
Peyvand
هر وقت در کاری شکست خوردید از خودتان بپرسید: «آیا من مقصرم؟ چطور می‌توانم مطمئن شوم که این اتفاق دیگر نمی‌افتد؟» افراد موفق این سؤالات را از خودشان می پرسند.
Peyvand
قدرتی که در اثر برخورد با مشکلات به دست می‌آید، اسلحهٔ مخفی شماست.
bahari.@ra
تلاش + صبر = نتیجه
bahari.@ra

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۵۳,۵۰۰
۲۶,۷۵۰
۵۰%
تومان