بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب بیست عادت اثرگذار | طاقچه
کتاب بیست عادت اثرگذار اثر کیت استون

بریده‌هایی از کتاب بیست عادت اثرگذار

۴٫۰
(۳)
گزارشی از فعالیت شخصی‌تان تهیه کنید. بنویسید دوست دارید چگونه باشید و به چه چیزی می‌خواهید برسید و چگونه می‌خواهید به آن دست یابید؟ همیشه آن نوشته را جلوی دیدتان بگذارید و هر روز آنچه نوشته‌اید را به خودتان یادآوری کنید تا بدون وقفه و هرچه بیشتر به هدفتان نزدیک شوید.
F Sabity
با برنامه‌ریزیِ مراحل کاری‌تان از قبل، به روی فعالیت‌هایی تمرکز کنید که شما را به‌سمت هدفتان نزدیک می‌کند. پس وقت خودتان را صرف کارهای بیهوده در طول روز نکنید. اهداف اصلی و فرعیِ امسالتان و هر کاری را که برای رسیدن به هدفتان لازم است، بنویسید. این‌ها کارهایی است که در اولویت قرار دارد.
F Sabity
برای خودتان یک آیین صبحگاهی در نظر بگیرید تا هر روز را با نیت و پرانرژی شروع کنید. تمرکز کنید و خودتان را برای روزی که در پیش دارید آماده کنید تا هر چالشی را که با آن روبه‌رو می‌شوید برطرف کنید. این کار باعث می‌شود به‌جای اینکه با شک و تردید جلو بروید، در مسیر رسیدن به اهدافتان استوار باشید و با ذهن آگاه و شفاف زندگی کنید.
F Sabity
اظهارات مثبت، به شما یادآوری می‌کند چه کسی هستید و می‌خواهید چه کسی باشید. حتی اگر به نظر بیاید دنیای اطراف شما پر از تلخی است، تلقین چیزهای مثبت، این دنیا را برای شما مثبت جلوه می‌دهد. اگر با تردید و بلاتکلیفی دست‌وپنجه نرم می‌کنید، باز هم تلقین چیزهای مثبت موجب می‌شود برای رسیدن به اهدافتان، خیلی محکم روی باورهایتان بایستید.
F Sabity

حجم

۲۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷ صفحه

حجم

۲۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد