بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب استراتژی محتوا برای وب | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب استراتژی محتوا برای وب اثر کریستینا هالورسن

بریده‌هایی از کتاب استراتژی محتوا برای وب

۳٫۰
(۷)
هرچه محتوا بیش‌تر باشد، همگام با آن پیش رفتن سخت‌تر می‌شود: زود کهنه می‌شود، سامانه‌های مسیریابی سایت را به هم می‌ریزد، و به شکلی دور از انتظار شروع به تلنبارشدن می‌کند.
eli
فیل داخل اتاق را چطور می‌توان خورد؟
eli
حجم بالایی از محتوا که در فضای آن‌لاین می‌بینیم فقط دست‌وپاگیر است ــ حتی از رده خارج یا کاملاً نادرست. کاری را که می‌خواهیم، انجام نمی‌دهد. انگار قادر به اصلاحش هم نیستیم. مثل این است که فیلی در اتاق حضوری مزاحم و دائمی داشته باشد؛ چیزی است که وجود دارد و واقعاً باعث آزار است، اما هیچ‌کس نمی‌خواهد درباره‌اش صحبت کند؛ البته، این نخواستن از عدم تناسب آن با اتاق نمی‌کاهد.
eli
عمده‌ترین مانع‌های تبدیل محتوای بد به محتوای خوب: ـ با محتوا مثل کالا رفتار می‌کنیم. ـ زمان کافی برای طرح کلی کار نداریم. ـ فرضیه‌هایمان اشتباه است. ـ محتوا سیاسی است. ـ حجم کار بسیار زیاد است و این ما را به پیش نخواهد برد.
eli
محتوا هیولای بی‌شاخ‌ودمی است که زندگی‌اش به خیل عظیمی از افراد، فناوری‌ها و فرایندها وابسته است. اگر بتوانید زبانی مشترک برای بحث در باره چالش‌های محتوا بیابید، توانایی شما برای همکاری با همکارانتان و ارائه راهکارهای مشخص بالاتر خواهد رفت.
eli
محتوای درجه یک، نیازهای کاربران و اهداف کلیدی کسب‌وکار را برآورده می‌سازد، جذاب و آگاهی‌بخش است، درست نوشته شده است و ساختار ساده‌ای دارد.
eli

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
۳۰,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد