بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب نقشه مهربانی با همه جزئیات | صفحه ۲۶ | طاقچه
کتاب نقشه مهربانی با همه جزئیات اثر ویل گلنون

بریده‌هایی از کتاب نقشه مهربانی با همه جزئیات

۵٫۰
(۱)
مهم نیست که چه مدت درگیر محدودیت هایمان بوده باشیم؛ اگر وارد یک اتاق تاریک شویم و چراغ را روشن کنیم دیگر مهم نیست که اتاق برای یک روز، یک هفته، یا ده هزار سال تاریک بوده باشد_ چراغ را روشن کردیم و اتاق روشن است. اگر با ظرفیت عشق ورزی و شادی خود اتصال برقرار کنیم ... چراغ روشن شده است. «شارون سالزبرگ»
هدی✌
هر عمل محبت آمیز، از چشمه بی پایان عشق نشات می‌گیرد و بر کثرت بلند همتی این دنیا می‌افزاید.
هدی✌
تمرین مهربانی نیازی به کارهای شگفت انگیز و غیر عادی ندارد. تمرین مهربانی یعنی اینکه سعی کنید موجب شادی و خوشحالی کسانی شوید که در زندگی روزمره در مسیر شما قرار می‌گیرند.
هدی✌
حتی اگر فردایی در کار باشد، تنها کار خوبی که امروز می‌تواند صورت بگیرد، تقدیم عشق ما به دیگران است.
هدی✌
می‌خواهم متقاعد شوید که حتما یاد بگیرید تا قدر هر کاری را بدانید، چون قرار است فقط برای یک مدت کوتاه در این دنیا بمانید. «دن خوان»
هدی✌
علیرغم تعهد ما برای مهربان بودن، ممکن است پیش بیاید که پشت سر کسی بد گویی کنیم، با کودکمان با تندی صحبت کنیم یا عمدا به همسرمان حرف نیش داری بزنیم. اگر خود را به خاطر اشتباهاتمان بکوبیم، دلسرد خواهیم شد و نهایتا تسلیم می شویم. اما اگر به یاد داشته باشیم که مهرورزی یک مسیر است نه یک مقصد معین، دوباره مسیر مهربانی را در پیش میگیریم و از نو آغاز می کنیم.
هدی✌
همه ما مرتکب اشتباه می شویم، این بخش اجتناب ناپذیر طبیعت انسانی ماست.
هدی✌
این نکته ضروری است که بدانیم عشق ورزی یک مسیر است نه یک حالت درونی، اگر کسی از این مسئله آگاه نباشد با اولین هجوم رنجها اسیر ناامیدی خواهد شد. «سیمون ویل»
هدی✌
ما به این دلیل با محبت و مهربانی رفتار می‌کنیم چون می‌خواهیم جزء این دسته افراد باشیم، نه برای اینکه به نتیجه خاصی برسیم.
هدی✌
به جای اینکه دریچه قلبمان را ببندیم و غرق در ناامیدی شویم، بگذاریم که سختی‌ها از ما شریانی بسازد لبریز از خرد و محبت.
هدی✌

حجم

۱۹۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

حجم

۱۹۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

قیمت:
۱۴,۷۵۰
۷,۳۷۵
۵۰%
تومان