بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب هفت اصل اخلاقی برای موفقیت در ازدواج | طاقچه
کتاب هفت اصل اخلاقی برای موفقیت در ازدواج اثر جان گاتمن

بریده‌هایی از کتاب هفت اصل اخلاقی برای موفقیت در ازدواج

انتشارات:نشر آسیم
امتیاز:
۳.۳از ۲۲ رأی
۳٫۳
(۲۲)
نکته آخر: کسی شما را بهتر از همسرتان نمی‌شناسد. در مواقعی، توصیه و راهنمایی ممکن است تنها چیزی باشد که به آن احتیاج دارید. بهترین راهکار این است که وقتی احساس استرس‌زدگی می‌کنید، با هم در این‌باره حرف بزنید. مثلا اگر همسرتان تقاضای افزایش حقوق کرده و با تقاضای او مخالفت شده است، می‌توانید بگویید: «بله، مسلمآ تو از این حیث، ناراحت هستی. چگونه می‌توانم به تو کمک کنم؟ دوست داری صرفآ به حرفهایت گوش بدهم، یا می‌خواهی به اتفاق راهی برای برخورد بعدی تو پیدا کنیم؟ اگر بتوانید همه‌روزه این‌گونه با هم حرف بزنید، به ازدواجتان کمک می‌کنید. می‌توانید به این نتیجه برسید که همسرتان در جانب شماست و این یکی از اصول مهم در روابط بلندمدت است.
کاربر ۳۷۴۵۱۴۷
اگر جنبه‌های مثبت همسرتان را به خودتان یادآور شوید، مانع از آن می‌گردید که ازدواجتان فرو بپاشد. محبت کردن و ستایش کردن یکدیگر پادزهر تحقیر و اهانت و بی‌اعتنایی است. اگر به همسرتان احترام بگذارید، بعید است که با او بدرفتاری کنید. از این‌رو، می‌توان گفت که محبت کردن به یکدیگر و در مقام تعریف و ستایش از یکدیگر حرف زدن، پادزهری است که تأثیرات نامطلوب ناشی از تاخت و تاز چهار سوارکار را از میان برمی‌دارد.
کاربر ۳۷۴۵۱۴۷
نباید به خاطر فرزندانمان در یک ازدواج بد باقی بمانیم. به سود بچه‌ها نیست که در خانواده‌هایی که پدر و مادر با هم رفتارهای خصمانه دارند بزرگ شوند. در این شرایط یک طلاق آرام به سود بچه‌ها تمام می‌شود.
احسان رضاپور
مشکلات بخش گریزناپذیر ارتباط هستند، همان‌طور که راه گریزی از دردهای مزمن فیزیکی در زمان کهولت سن وجود ندارد. ممکن است این مشکلات را دوست نداشته باشیم، ولی قادریم از عهده آنها برآییم
Ebrahim delshad
ما به این نتیجه رسیده‌ایم که اگر در پایان روز زن و شوهر با هم بنشینند و درباره روزی که پشت‌سر گذاشته‌اند حرف بزنند، اقدامی است که از هر کار دیگری مؤثرتر است. صحبت کردن با یکدیگر از میزان استرسهای شما می‌کاهد و سلامتی بیشتری را نصیب شما می‌سازد
Ebrahim delshad

حجم

۴۴۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۳۰۰ صفحه

حجم

۴۴۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۳۰۰ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد