بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم | صفحه ۵۳ | طاقچه
کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم اثر لیل لوندز

بریده‌هایی از کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم

نویسنده:لیل لوندز
امتیاز:
۳.۶از ۳۳۱ رأی
۳٫۶
(۳۳۱)
۸۵ درصد موفقیت یک شخص در زندگی رابطه مستقیم با مهارتهای ارتباطی او دارد.
Sajjad
چه بهتر که خودتان کمی بیشتر درباره کارتان توضیح بدهید. مثلا اگر یک حقوقدان یا یک وکیل هستید، می‌توانید بگویید: «من وکیل هستم. شرکت ما در زمینه حقوق اشتغال تخصص دارد. فعلا من روی پرونده‌ای کار می‌کنم که یک شرکت یکی از کارکنان خانمش را به این دلیل که فرصت بیشتری برای مرخصی بعد از زایمان خواسته اخراج کرده است.»
Sajjad
به دیگران و به خودتان لطفی بکنید. هرگز با یک جمله کوتاه جواب این سؤال را ندهید. وقتی کسی از شما می‌پرسد: «اهل کجا هستید؟» به او جوابی بدهید که حرفی برای گفتن پیدا کند. کافیست یکی دو جمله درباره شهری که در آن زندگی می‌کنید بگویید. چه بهتر که در رابطه با محل زندگیتان به حقیقتی اشاره کنید یا درباره اتفاق جالبی که آنجا افتاده حرفی بزنید.
Sajjad
به گوش ایستادن وقتی «این چیه» و «او کیه» مصداق خود را از دست می‌دهند، مشکلی پیش نمی‌آید. کافیست خود را به نزدیکی گروهی برسانید که می‌خواهید با آنها آشنا شوید و منتظر باقی بمانید. بعد ناگهان به میان صحبت آنها بروید. «می‌بخشید، بی‌آنکه بخواهم شنیدم که ...» اینگونه می‌توانید با آنها باب صحبت را باز کنید.
Sajjad
اما شما یک سیاستمدارید و هیچ عاملی نمی‌تواند شما را از رسیدن به خواسته‌تان بازدارد.
Sajjad
عادت کنید که وقتی حرف می‌زنید دو کار انجام دهید. در حالی که حرف می‌زنید به واکنشهای مستمع خود دقیق شوید و بعد از آن حرکات خود را برنامه‌ریزی کنید. اگر اسب از عهده این کار برمی‌آید، شمای انسان هم می‌توانید این کار را بکنید. اینگونه اشخاص در تعریف و تمجید از شما حرف خواهند زد و به هوش شما آفرین خواهند گفت.
Sajjad
«بسیار ساده است. به آنها حالت بهتری می‌دهم، سری که بالاست، تبسمی از روی اعتماد و اطمینان و نگاهی مستقیم و خیره.» این تصویری مطلوب از کسی است که برای خودش کسی است.
کاربر ۴۷۶۱۹۳۶
یکی از اساتید دانشگاه پنسیلوانیا می‌گوید: «برای اطلاع از تبادلهای دو نفر در مدت یک‌ساعت، نیمی از جمعیت بالغ آمریکا باید تمام مدت عمر خود تلاش کنند تا آنها را ردیابی نمایند.»
isaharshams
«تقریبآ تمامی حالات شخصیتی اشخاص از وضع ظاهرشان، حالت بدنشان و طرز حرکت کردن و راه رفتنشان مشخص می‌شود.
کاربر ۱۲۶۲۰۴۶
سری که بالاست، تبسمی از روی اعتماد و اطمینان و نگاهی مستقیم و خیره.» این تصویری مطلوب از کسی است که برای خودش کسی است.
کاربر ۴۸۳۸۹۹۳

حجم

۲۰۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۲۹۹ صفحه

حجم

۲۰۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۲۹۹ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان