بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم | طاقچه
کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم اثر لیل لوندز

بریده‌هایی از کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم

نویسنده:لیل لوندز
امتیاز:
۳.۶از ۲۹۷ رأی
۳٫۶
(۲۹۷)
اولین نگاه و حالت و منظر شما روی شخصی که با او ملاقات می‌کنید تأثیری بر جای می‌گذارد که می‌تواند خاطره‌اش برای همیشه در ذهن او باقی بماند.
Zahra
آنها به ما می‌گویند که چه کنیم اما یادمان نمی‌دهند که چگونه این کار را انجام بدهیم
S.KH
تکنیک شماره ۳۷ به واژه متشکرم تنها اکتفا نکنید هرگز «متشکرم» تک و تنها نگویید. آن را با مفهوم دیگری ترکیب کنید: از سؤالی که کردید متشکرم و غیره.
mhds
روی صفحه تلویزیون به تبسمها دقیق می‌شدم. به تبسمهای سیاست‌مداران، روحانیون، مدیران شرکتهای غول‌پیکر و رهبران جهانی نگاه می‌کردم. به این نتیجه رسیدم که تبسم زمانی کارسازتر می‌شود که آهسته‌تر شکل بگیرد. من اسم این را «تبسم غرقه‌ساز» نام داده‌ام.
Zahra
تنها ده ثانیه فرصت دارید که نشان بدهید برای خود کسی هستید
گربه ی سفیدِ گمشده بین کلمات
هرگاه گفت‌وگوی مهمی دارید، بگذارید بینی‌تان به خارش بیفتد، گوشتان گزگز کند، و پایتان سوزن سوزن شود. از خاراندن، آرام کردن و دست کشیدن به سر و صورت خود خودداری ورزید. تکان دادن دست نزدیک صورت و همه رفتارهایی که خبر از بیقراری می‌دهند، می‌توانند به مستمع شما القاء کنند که شما دروغگو هستید.
Zahra
اجازه ندهید دوستان، بستگان یا همسرتان روزی در سکوت به شما بگویند: «آیا امروز آدم خوبی نبودم؟» بگذارید بدانند که شما از رفتارهای خوب آنها قدردانی می‌کنید. آنها را با عبارات کوتاه خود نوازش کنید.
خوانا
تکنیک شماره ۳۶ آدمهای مشهور آب دهانشان راه نمی‌افتد وقتی با آدمهای مشهور و سرشناس حرف می‌زنید، از آثارشان تعریف نکنید. صرفآ به این اشاره کنید که از کارشان چقدر لذت برده‌اید. اگر به یکی از دستاوردهای بزرگ آنها اشاره می‌کنید، دقت کنید که این دستاورد مربوط به زمانهای اخیر باشد. به خاطره‌ای مربوط به گذشته‌ها کاری نداشته باشید. اگر شخص مورد نظر در کنار کسی حضور دارد، سعی کنید پای او را هم به صحبت باز کنید.
mhds
خجالتیها اغلب می‌گویند از ما فاصله بگیرید.
شمع
به گافهای دیگران توجه نکنید ارتباط برقرارکنندگان خوب متوجه گافهای دوستان، همکاران و کسانی که در ارتباط با آنها هستند نمی‌شوند.
شمع

حجم

۲۰۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۲۹۹ صفحه

حجم

۲۰۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۲۹۹ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۴۹صفحه بعد