بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم | صفحه ۵۱ | طاقچه
کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم اثر لیل لوندز

بریده‌هایی از کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم

نویسنده:لیل لوندز
امتیاز:
۳.۶از ۳۳۱ رأی
۳٫۶
(۳۳۱)
در مقاله آمده بود زنانی که در زندگی حرفه‌ای و تجاری به تأنی لبخند بزنند، اعتبار بیشتری کسب می‌کنند».
mghf
در ژاپن عهد باستان اگر زندگی کسی را نجات می‌دادید، او باید بقیه عمرش را صرف خدمتگزاری به شما می‌کرد. امروزه اگر گزارش کسی را نجات دهید، یک مولکول از آن غریزه باستانی در درون رگهای او به جهش درمی‌آید.
Farzin
توصیه می‌کنم مردان در صحبت با زنان و زنان در صحبت با مردان از روش زیر استفاده کنند که به آن نام «چشمان چسبنده» داده‌ام. تکنیک شماره ۲ چشمان چسبنده تصور کنید که چشمان شما با چسب به کسی که با او صحبت می‌کنید، چسبیده است. حتی وقتی او صحبتش را تمام کرد، تماس چشمی خود را با او قطع نکنید. وقتی باید چشم از او برگیرید، این کار را به آرامی انجام بدهید. و اما چشمان مردان
کاربر ۶۱۸۸۳۷۷
کسی به تنهایی به اوج نمی‌رسد. آنهایی که به نظر می‌رسد به همه خواسته‌هایشان رسیده‌اند، کسانی هستند که طی سالیان متمادی دل و ذهن صدها نفر را به دست آورده‌اند تا به آنها در همه فعالیتهای خود کمک کنند.
Chamran_lover
در این زندگی به دو دسته از اشخاص برمی‌خوریم: آنهایی که وارد اتاق می‌شوند و می‌گویند، «خوب، من اینجا هستم!» و آنهایی که وارد اتاق می‌شوند و می‌گویند، «اَه، شما اینجا هستید.»
neginnabavii
در مقاله آمده بود زنانی که در زندگی حرفه‌ای و تجاری به تأنی لبخند بزنند، اعتبار بیشتری کسب می‌کنند».
ستاره
انسانها هم حرکاتی می‌کنند که به دور از هشیاری انسانی است اما از توانایی حیرت‌انگیزی برای جذب و دفع دیگران برخوردارند. هر تبسم، هر اخم و یا هر کلمه‌ای را که برای گفتن انتخاب می‌کنید، می‌تواند دیگران را به سمت شما جلب یا آنها را از شما دور سازد.
ستاره
مهمانی برای خوش گذراندن است در جنگل انسانی مکانهایی وجود دارد که حتی تیزچنگال‌ترین پلنگان به آن حمله نمی‌کنند. اولین اینها مهمانیهاست. مهمانی برای خوش بودن است نه برای رویارویی و مواجهه. بازیگران بزرگ حتی وقتی کنار میز شام نزدیک بزرگترین دشمنان خود می‌ایستند، با آنها وارد بگومگو نمی‌شوند. این کار را به وقت دیگری موکول می‌کنند.
کاربر ۱۸۱۶۰۶۶
چه تفاوتی میان آدمهای بزرگ و آدمهای کوچک وجود دارد؟ آدم‌گنده‌ها از کلمات واقعی نمی‌ترسند. کلماتی مانند کاغذ توالت آنها را نمی‌ترساند. اما آدمهای کوچک در این زمینه‌ها خودشان را پنهان می‌کنند. آدم‌گنده‌ها به راحتی شوخی می‌کنند. اما آدم کوچکها سعی می‌کنند از دایره ادب خارج نشوند. آدم گنده‌ها حرفشان را می‌زنند.
Reyhane
تکنیک شماره ۱ تبسم غرقه‌ساز وقتی کسی را می‌بینید بلافاصله به او تبسم نکنید. به جای آن لحظه‌ای به چهره‌اش نگاه کنید. کمی مکث کنید. در حالت چهره‌اش دقیق شوید و بعد بگذارید تبسمی بزرگ و گرم بر چهره‌تان بنشیند تا چشمانتان را در خود غرق کند.
فرزاد صدرائی

حجم

۲۰۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۲۹۹ صفحه

حجم

۲۰۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۲۹۹ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان