بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم | صفحه ۴۹ | طاقچه
کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم اثر لیل لوندز

بریده‌هایی از کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم

نویسنده:لیل لوندز
امتیاز:
۳.۶از ۳۰۶ رأی
۳٫۶
(۳۰۶)
تکنیک شماره ۳۹ از زبان کاری آنها آگاه شوید برندگان بزرگ می‌توانند درباره کار دیگران حرف بزنند و با آنها به زبان آنها صحبت کنند. چرا به این زبان صحبت کنید؟ برای اینکه شما خودمانی آنها می‌شوید.
mhds
تکنیک شماره ۳۵ صفحه خط افتاده هرگاه کسی به اصرار از شما سؤالی می‌کند که مایل نیستید به آن جواب بدهید، جواب اولتان را تکرار کنید. جواب قبلی را با لحن یکسان تکرار کنید. وقتی آنها جوابهای تکراری شما را بشنوند، به احتمال زیاد سکوت می‌کنند.
mhds
تکنیک شماره ۳۲ همه‌چیز را با اسم حقیقی‌اش بگویید در پس کلمات زیبا پنهان نشوید. رک و راست حرف بزنید. آدم گنده‌ها از کلمات واقعی استفاده می‌کنند. آنها زبان را یاد گرفته‌اند که با آن تکلم کنند. با چند دقیقه گوش دادن به صحبتها، بازیگران بزرگ را از بازیگران کوچک تمیز می‌دهید.
mhds
تکنیک شماره ۳۰ کلیشه‌ای صحبت نکنید دقت کنید با برنده‌های بزرگ کلیشه‌ای حرف نزنید. اگر اینگونه صحبت کنید، یک خنگ و عقب افتاده به نظر می‌رسید. به جای اینکه کلیشه‌ای حرف بزنید، برای بهتر صحبت کردن از تکنیک بعدی استفاده کنید.
mhds
تکنیک شماره ۲۷ از گفتن «من هم همین‌طور» خودداری ورزید هرگاه با کسی وجه مشترکی دارید، هر چه دیرتر به آن اشاره کنید، بیشتر او را تحت تأثیر قرار می‌دهید. اما بیش از اندازه هم در گفتن این ویژگی مشترک تأخیر نکنید مبادا آن را به حساب فریبکاری شما بگذارند.
mhds
تکنیک شماره ۲۶ گنجینه واژه شخصی شما به چند کلمه که معمولا در طی روز از آنها استفاده می‌کنید توجه نمایید. بعد چند کلمه جدید را به کار ببرید و ببینید که چه احساسی به شما دست می‌دهد. اگر این واژه‌ها را دوست دارید، مرتب از آنها استفاده کنید. توجه داشته باشید که حتی ۵۰ کلمه می‌تواند تفاوت قابل ملاحظه‌ای ایجاد کند. در دو ماه آینده هر روز از یک کلمه استفاده کنید و تأثیر آن را ببینید.
mhds
تکنیک شماره ۲۴ نپرسید چه‌کاره هستید! سعی کنید از دیگران سؤال نکنید که چه‌کاره هستند. البته متوجه این موضوع می‌شوید، اما نه با طرح کردن این سؤال.
mhds
تکنیک شماره ۲۲ به جنبه‌های مثبت توجه داشته باشید وقتی برای اولین‌بار با کسی ملاقات می‌کنید، محتاط‌تر عمل کنید. بعد وقتی روابط شما با این دوست جدید مستحکم‌تر شد، می‌توانید با او درباره مسایل دیگر حرف بزنید. اما در حال حاضر به جنبه‌های مثبت بچسبید و جنبه‌های منفی را رها سازید.
mhds
تکنیک شماره ۲۱ تکرار! جالب‌ترین صدایی که یک سخنگو یا مجری می‌تواند بشنود این است: «دوباره! دوباره!» جالب‌ترین حرفی که یک نفر که او را به دیگران معرفی می‌کنید می‌تواند بشنود این است: «موضوع... را برایشان تعریف کن.» هرگاه با جمعی در یک جلسه یا در یک مهمانی هستید و شخص مهمی در جمع شماست، از او بخواهید حکایت جالبی را که از زبان او شنیده‌اید برای دیگران تعریف کند.
mhds
تکنیک شماره ۱۸ کارآگاه کلمه باشید به تک‌تک کلماتی که طرف مقابل صحبت شما به آن اشاره می‌کند توجه کنید. اینگونه مانند شرلوک هلمز به موضوعی برمی‌خورید که برای طرف مقابل بسیار جالب توجه است.
mhds

حجم

۲۰۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۲۹۹ صفحه

حجم

۲۰۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۲۹۹ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
۲۴,۰۰۰
۲۰%
تومان