بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم اثر لیل لوندز

بریده‌هایی از کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم

نویسنده:لیل لوندز
امتیاز:
۳.۶از ۳۰۶ رأی
۳٫۶
(۳۰۶)
به جای اینکه از کسی بپرسید «شما چه‌کاره هستید؟» بپرسید: «بخش اعظم ساعات روزتان را چگونه می‌گذرانید؟» با طرح چنین سؤالی اشخاص را در موقعیت راحتی قرار می‌دهید تا بگویند که چه‌کار می‌کنند. اینگونه یک مادر خانه‌دار راحت‌تر جوابتان را می‌دهد.
سپهر
وقتی از روی عمد و قصد به کسی نگاه می‌کنید، ضربان قلب طرف مقابل را افزایش می‌دهید و موجب ترشح ماده‌ای شبیه آدرنالین در خون او می‌شوید. این همان واکنش فیزیکی است که وقتی اشخاص عاشق می‌شوند بروز می‌دهند. وقتی شما آگاهانه تماس چشمی خود را افزایش می‌دهید، اشخاص در موقعیتهای مختلف تصور می‌کنند نظر موافق شما را جلب کرده‌اند.
M8H8I
هرچه از ضمیر من کمتر استفاده کنید، بیشتر نشان می‌دهید که از عقل سلیم برخوردارید. برندگان بیشتر از لفظ شما استفاده می‌کنند.
Zahra
«بسیار ساده است. به آنها حالت بهتری می‌دهم، سری که بالاست، تبسمی از روی اعتماد و اطمینان و نگاهی مستقیم و خیره.» این تصویری مطلوب از کسی است که برای خودش کسی است.
Zahra
حتی قبل از اینکه لبهایتان را از هم باز کنید و اولین کلمه را برزبان آورید، جوهر شما به مغز طرف مقابل نفوذ کرده است. طرز نگاه شما و طرز حرکتتان بیش از ۸۰ درصد برداشت دیگران از شما را رقم می‌زند. حتی به یک کلمه هم نیازی نیست.
کاربر ۴۷۶۱۹۳۶
چه تفاوتی میان آدمهای بزرگ و آدمهای کوچک وجود دارد؟ آدم‌گنده‌ها از کلمات واقعی نمی‌ترسند. کلماتی مانند کاغذ توالت آنها را نمی‌ترساند. اما آدمهای کوچک در این زمینه‌ها خودشان را پنهان می‌کنند. آدم‌گنده‌ها به راحتی شوخی می‌کنند. اما آدم کوچکها سعی می‌کنند از دایره ادب خارج نشوند. آدم گنده‌ها حرفشان را می‌زنند.
fatemeh_ghafary
امنیت میز ناهار برندگان سر میز شام و ناهار با هم بحث نمی‌کنند. میز غذا مکان مناسبی برای بحث و جدل نیست. به هنگام صرف شام و ناهار می‌توان سیال‌سازی ذهنی کرد. می‌توان درباره آرزوها و خواسته‌ها صحبت کرد. می‌توان ایده‌های جدید را مطرح ساخت، اما بحث درباره مسایل جدی هرگز.
شمع
«تقریبآ تمامی حالات شخصیتی اشخاص از وضع ظاهرشان، حالت بدنشان و طرز حرکت کردن و راه رفتنشان مشخص می‌شود.»
محمد رواقی
از گفتن «من هم همین‌طور» خودداری ورزید هرگاه با کسی وجه مشترکی دارید، هر چه دیرتر به آن اشاره کنید، بیشتر او را تحت تأثیر قرار می‌دهید. اما بیش از اندازه هم در گفتن این ویژگی مشترک تأخیر نکنید مبادا آن را به حساب فریبکاری شما بگذارند.
Zahra
تکنیک شماره ۱۹ نورافکن دوار وقتی با کسی صحبت می‌کنید، فرض را بر این بگذارید که نورافکنی میان شما حایل است. وقتی شما صحبت می‌کنید نورافکن روی شماست. وقتی طرف مقابل حرف می‌زند، نورافکن روی او می‌افتد. هرچه نورافکن را بیشتر روی طرف مقابل بیندازید، او شما را جالب‌تر می‌یابد.
mhds

حجم

۲۰۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۲۹۹ صفحه

حجم

۲۰۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۲۹۹ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
۲۴,۰۰۰
۲۰%
تومان