بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب انگیزه | طاقچه
کتاب انگیزه اثر برایان تریسی

بریده‌هایی از کتاب انگیزه

امتیاز:
۲.۷از ۶ رأی
۲٫۷
(۶)
عامل روانی به نقطه‌ای ساده می‌رسد: خودانگاره. كشف خودانگاره شايد يكی از بزرگترين راهگشاهها در رشد توانمندی بالقوه انسان در قرن بيستم و بيست ويكم بوده است.
کاربر ۲۸۶۷۰۹۸
خودانگاره از سه جزء تشكيل می‌شود: خود آرمانی، تصوير ذهنی و عزت‌نفس. حالا اجازه بدهيد درباره هر يك از اين سه ركن بحث كنيم. خودآرمانی تصويری خلاصه از همه چيزهايی است كه شخص در زندگی خود آن را آرزو می‌كند. اين از هدفها، رؤياها، اميدها و ايده‌آلهايی تشكيل می‌شود كه شخص درباره خود دارد. و همان چيزی است كه در آينده تحقق پيدا می‌كند. در دنيای كار خودآرمانی شخص تحت‌تأثير ارزشهای شركت قرار می‌گيرد.
کاربر ۲۸۶۷۰۹۸
عامل روانی به نقطه‌ای ساده می‌رسد: خودانگاره. كشف خودانگاره شايد يكی از بزرگترين راهگشاهها در رشد توانمندی بالقوه انسان در قرن بيستم و بيست ويكم بوده است. خودانگاره ساختار باوری يا نظام ارزشی شخص است. اين از اوايل دوران كودكی شكل می‌گيرد و تركيبی از همه احساسات، عواطف، تجربه‌ها، تصميمات، تحصيلات و حوادث زندگی شخص تا به امروز است. خودانگاره مشخص می‌كند كه شخص درباره خود چگونه می‌انديشد، چه احساسی نسبت به خود دارد و چگونه خود را در برخورد با بقيه دنيا ارزيابی می‌كند. خودانگاره مانند يك مركز فرماندهی است كه با شخصيت و بهره‌وری در رابطه است.
کاربر ۲۸۶۷۰۹۸

حجم

۷۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۷۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد