بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب کتاب‌بازها؛ جلد دوم | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب کتاب‌بازها؛ جلد دوم اثر جنیفر چمبلیس برتمن

بریده‌هایی از کتاب کتاب‌بازها؛ جلد دوم

۴٫۷
(۳۹)
آدم وقتی معلم‌ها را جایی بیرون از زیستگاه طبیعی‌شان می‌بیند، غافلگیر می‌شود
Qoq
به همهٔ چیزهای مورد علاقه‌اش توی کتاب‌فروشی فکر کرد. مبل بنفش که وقتی تویش فرو می‌رفت و کتاب می‌خواند، انگار قشنگ او را بغل می‌گرفت. آن بالش کوچک شکل گربه که هالیستر گذاشته بود بالای یکی از قفسه‌ها و بعضی‌ها فکر می‌کردند گربهٔ واقعی است. دفتر مهمان‌ها که نویسنده‌هایی که به آنجا سر می‌زدند امضایش می‌کردند. چوب‌الفی که شکل هِرب کان بود و امیلی و جیمز جایش را لای کتاب‌ها عوض می‌کردند تا مشتری‌ها را غافلگیر کنند.
! Astronaut
آقای گریس‌ولد گفت: «خودت رو دست‌کم نگیر. تجربه به من ثابت کرده ایده‌هایی که فکر می‌کردم از همه افتضاح‌تر و مسخره‌ترن تبدیل شدن به بزرگ‌ترین موفقیت‌هام.»
حمیرا
اصلاً من که می‌گم همهٔ آدم‌ها باید یه تکونی به خودشون بدن، بقچه‌بندیلشون رو بردارن و برن دنبال ماجراجویی. نظر من که اینه.
حمیرا
هیچ سؤالی احمقانه نیست، فقط بعضی سؤال‌ها نسنجیده‌ان
𝑀𝑜𝑜𝑛𝑙𝑖𝑔ℎ𝑡
هرچیزی که ما با علاقه و کنجکاوی دنبالش برویم می‌تواند ما را درمان کند.
ناشناس خاص
تنها چیزی که شما می‌توانید کنترلش کنید خودتان هستید
ناشناس خاص
آدم وقتی معلم‌ها را جایی بیرون از زیستگاه طبیعی‌شان می‌بیند، غافلگیر می‌شود؛
ژنرالیسم
من خیلی دوست دارم به این فکر کنم که یک چیز ارزشمند جلوی چشمم قایم شده، که یک چیز معمولی این قابلیت را دارد یک چیز بی‌نظیر توی خودش داشته باشد. چیزی که در انتهای جست‌وجوی گنج به آن می‌رسیم به من انگیزه نمی‌دهد، واقعاً نمی‌دهد. بعضی آدم‌ها راجع به این حرف می‌زنند که با پولی که قرار است به دست بیاورند چه‌کار می‌کنند... من به این چیزها علاقه‌ای ندارم. هرکسی که به جای مسیر، روی مقصد تمرکز کند نه‌تنها دارد اشتباه می‌کند، بلکه به احتمال زیاد در آخر کار ناامید می‌شود.
دکترای کرم کتاب
شما نمی‌توانید نتیجه را کنترل کنید. نتیجهٔ هیچ‌کاری را، چه جست‌وجوی گنج باشد چه چیزهای دیگر مثل دوستی یا مخاطرات کاری. تنها چیزی که شما می‌توانید کنترلش کنید خودتان هستید. کنش‌ها و واکنش‌های شما تعیین‌کنندهٔ مسیرتان هستند. آیا راهتان جادویی و شادی‌بخش خواهد بود یا ترسناک؟ آیا شما قربانی بازی می‌شوید یا قهرمانش؟ همه‌اش به خودتان بستگی دارد.
دکترای کرم کتاب

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۳۲ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۳۲ صفحه

قیمت:
۸۲,۰۰۰
۴۱,۰۰۰
۵۰%
تومان