بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب عشق و دوستی همه را جذب کنید! | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب عشق و دوستی همه را جذب کنید! اثر دیوید جی لیبرمن

بریده‌هایی از کتاب عشق و دوستی همه را جذب کنید!

۴٫۰
(۵)
اگر فردی بی دلیل از شما متنفر باشد، به این علت نیست که از شما خوشش نمی‌آید، بلکه به این علت است که او از خودش خشنود نیست و به اصطلاح دل خوشی از خودش ندارد. فرد پرافاده، وقیح، نفرت انگیز و گستاخی که هیچ احترامی‌برای دیگران – و به خصوص شما – قائل نیست، در واقع هیچ احترامی‌برای خودش قائل نیست. بنابراین، شما با تغییر دادن احساسی که وی نسبت به خودش دارد می‌توانید گرگ را به بره تبدیل کنید، این کار در نهایت احساس او را نسبت به شما دگرگون خواهد کرد. و این به سادگی شمارش یک، دو، سه است
هدی✌
هر چه بیشتر با او مهربان باشید، فشار روی او بیشتر خواهد بود.
هدی✌
بی احترامی‌عمدی، دلیلی قانع کننده برای ایجاد نفرت است.
هدی✌
اغلب در همهٔ موارد، یک فرد به این دلیل به طرف مقابل احترام نمی‌گذارد که احساس می‌کند او نیز برایش احترامی قایل نیست.
هدی✌
به جای بحث کردن دربارهٔ این که حق با کیست و چه کسی اشتباه می‌کند، به سادگی از او بخواهید تا در حقتان لطف کند و به خاطر شما کوتاه بیاید.
هدی✌
آسایش و راحتی او را مد نظر داشته باشید. حتی کار ساده‌ای مانند دادن یک لیوان آب به دست او وقتی که تشنه به نظر می‌رسد، بسیار مؤثر خواهد بود و موجب می‌شود که او احساس خوبی نسبت به خودش و رابطه‌اش با شما داشته باشد.
هدی✌
شما با اجرای این سه مرحله می‌توانید هر فرد عصبی و تندخویی را آرام کنید: ۱- احترام متقابل برقرار کنید. ۲- تصور شخصی او را دگرگون کنید به نحوی که او خود را شخصی خونسرد و آرام تصور کند، و ۳- او را بر آن دارید که به طریقی عواطفش را نثارتان کند.
هدی✌
هرچه ما بیشتر خودمان را باور داشته باشیم، دیگران را نیز بیشتر باور خواهیم داشت. ما دنیا را از طریق تصویری که از خودمان در ذهن ساخته‌ایم، می‌شناسیم و وقتی این تصویر ناهنجار باشد، روابط ما نیز ناهنجار خواهد شد.
هدی✌
در مواردی که عزت نفس پایین است، تصوری که اغلب به طور ناخودآگاه شکل می‌گیرد این است: این شخص آن طور که باید برای من اهمیت قائل نیست، یا از من خوشش نمی‌آید، یا به من احترام نمی‌گذارد، و به همین دلیل رفتار شایسته‌ای با من ندارد.
هدی✌
فرض کنید، شما دوستی دارید که مدام پشت سر همه حرف می‌زند و شایعه پراکنی می‌کند. برای این که بتوانید راجع به آن با وی صحبت کنید، می‌توانید بگویید: " به نظرت من خیلی غیبت می‌کنم؟ می‌خوام سعی کنم این عادت بد رو کنار بذارم. می‌تونی در اینباره بهم کمک کنی؟ " اگر به این طریق به موضوع اشاره کنید، او موضع دفاعی به خودش نخواهد گرفت، زیرا دلیلی برای این کار وجود ندارد و او تنها دارد به شما کمک می‌کند. با وجود این، اکنون می‌توانید با او دربارهٔ کاری که می‌کند و علت آن، صحبت کنید.
هدی✌

حجم

۱۷۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۷۸ صفحه

حجم

۱۷۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۷۸ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
۱۹,۰۰۰
۵۰%
تومان