بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب عشق و دوستی همه را جذب کنید! | طاقچه
کتاب عشق و دوستی همه را جذب کنید! اثر دیوید جی لیبرمن

بریده‌هایی از کتاب عشق و دوستی همه را جذب کنید!

۴٫۰
(۵)
اگر قدرت خود را به طرف مقابل واگذار کنید خواهید دید که او اغلب منصفانه‌تر و عادلانه‌تر رفتار می‌کند.
هدی✌
حسادت از ویژگی‌های بارز یک شخص ضعیف النفس و خودپرست است، و شاید شما، او را به یاد چیزی می‌اندازید که خواهان آن است ولی از آن بی بهره است. او برای جبران کردن این احساس کمبود، خصلت‌های منفی و ناپسند را با شما پیوند می‌دهد و به خاطر همین خصلت‌ها از شما متنفر می‌شود.
هدی✌
ترس، ریشهٔ تمام احساسات منفی از قبیل حسرت، شهوت، حسادت و به ویژه خشم است. اما ترس، خود از پایین بودن عزت نفس نشأت می‌گیرد. به همین دلیل است که مردم خشمگین، از عزت نفس پایینی برخوردارند. آن‌ها همیشه مشاجره می‌کنند، لجبازند و بخشنده نیستند.
erfan
بهترین راه برای انتقاد کردن این است که از طرف مقابل ایراد نگیرید. در عوض، از او تعریف و تمجید کنید! و با وجود این، به همان هدفی که می‌خواهید، نائل شوید.
هدی✌
ما اغلب فکر می‌کنیم که اگر لطفی را در حق مردم بکنیم، ایشان از ما خشنود می‌شوند، اما حقیقت این است که وقتی ایشان لطفی را در حق ما بکنند از ما بیشتر خوششان می‌آید.
هدی✌
با اجرای سه مرحلهٔ زیر می‌توانید رابطه تان را با فردی که از تعادل روحی و روانی برخوردار نیست، به‌طور کامل بهبود ببخشید: ۱- کاری کنید تا او احساس ارزش و اهمیت کند. ۲- نشان دهید که به وی اعتماد دارید، و ۳- احساس مسؤولیت و آزادی را در او تقویت کنید.
هدی✌
هیچ کس حق ندارد با شما بدرفتاری کند. اگر احساس می‌کنید که تبدیل به کیسه بوکس روانی طرف مقابل شده‌اید و او همهٔ دق‌دلی‌های خودش را بر سر شما خالی می‌کند، اوضاع را تغییر دهید.
هدی✌
بهترین راه برای مقابله با ایرادهای نابه‌جا و انتقادهای نامعقول این است که مسیر گفت و گو را عوض کنیم و غرور شخص را ارضا نماییم. برای این منظور، به سادگی از این شخص تشکر کنید و از او بخواهید شما را در رسیدن به بهترین نتیجهٔ ممکن، راهنمایی کند.
هدی✌
اصل ۶: به او فرصت دهید تا به شما کمک کند برای همدلی و صمیمیت با یک فرد، هیچ راهی مؤثرتر از این نیست که به او اجازه دهید تا به نوعی به شما کمک کند و ببخشد. از او اندرز و راهنمایی بخواهید. اگر به او اجازه دهید ببخشد و عطا کند، احساس مطلوبی در وی ایجاد می‌شود و هر دو به هم نزدیک‌تر می‌شوید.
☆...○●arty🎓☆
فکر می‌کنی توی دل بزرگ و مهربونت جایی برای بخشش من وجود داره؟ قبل از این که جواب بدی می‌خوام بدونی دیگه هیچ وقت امکان نداره چنین رفتاری ازم سر بزنه! هیچ وقت!
هدی✌

حجم

۱۷۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۷۸ صفحه

حجم

۱۷۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۷۸ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
۱۹,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۲۶صفحه بعد