بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب دفتر خاطرات قنبر، غلام امیرالمؤمنین (ع) | صفحه ۸ | طاقچه
کتاب دفتر خاطرات قنبر، غلام امیرالمؤمنین (ع) اثر محمدرضا انصاری

بریده‌هایی از کتاب دفتر خاطرات قنبر، غلام امیرالمؤمنین (ع)

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۴۳ رأی
۴٫۵
(۴۳)
برای هر چیز شرافتی است و شرافت دین شیعیان هستند. برای هر چیز محل اعتمادی است و محل اعتماد دین شیعه است. هر چیزی ستونی دارد و ستون دین شیعیان هستند. هر چیزی سَرْوَری دارد و سرور زمین‌ها زمینی است که شیعیان در آن ساکن هستند. هر چیزی والایی دارد و والاترین مجالس جلسات شیعیان است. هر چیزی را آرزویی است و آرزوی دنیا در بودن شیعیان در آن است. به خدا قسم اگر شما
آسمونی
روزی از من پرسیدند: ای قنبر، غلام کیستی؟ با افتخار گفتم: من غلام کسی هستم که با دو شمشیر جنگید، و با دو نیزه پیکار کرد و به سوی دو قبله نماز گزارد، و دو مرتبه با رسول‌خدا صلی الله علیه وآله بیعت کرد، و دو بار هجرت نمود و یک لحظه به خدا کفر نورزید.
انورے
اینک دفتر خاطرات غلام فداکار و مولایمان امیرالمؤمنین ‌علیه‌السلام را ورق می‌زنیم، تا از او تسلیم در برابر امام زمان خود حضرت حجة بن الحسن المهدی ارواحنا فداه را بیاموزیم، و چگونگی فداکاری در راه او را یاد بگیریم؛ چه امروز که در پرده غیبت است، و چه روزی که با ظهورش جهان را پر از عدل و داد خواهد کرد.
𝑴𝒐𝒉𝒂𝒅𝒆𝒔𝒆✨
امیرالمؤمنین ‌علیه‌السلام فرمود: «ای قنبر، اینان چرا گرد هم آمده‌اند»؟ من رفتم و نگاهی کرده و خبر آوردم: بر مردی حد جاری می‌کنند و اینان ایستاده می‌نگرند. حضرت به سوی آنها نگریست و فرمود: مبارک مباد صورت‌هایی که در هیچ جا دیده نمی‌شوند مگر آنکه خبر بدی باشد. اینان پست ترین مردمند!
محمدحسین

حجم

۱۴۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

حجم

۱۴۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
۱۵,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
...
۷
۸
صفحه بعد