بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب پول و قانون جذب | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب پول و قانون جذب اثر استر هیکس

بریده‌هایی از کتاب پول و قانون جذب

امتیاز:
۴.۰از ۳۲ رأی
۴٫۰
(۳۲)
وقتی به خاطر داشته باشی عین هر آنچه در سر داری را دریافت می‌کنی و بعد به آنچه به دست می‌آوری توجه نشان دهی، آنگاه کلیدهای خلقت آگاهانه را در اختیار داری.
زهرا قائدعلی
مسأله، کمبود وقت یا کمبود پول نیست. عدم اتصال به انرژی خالق جهان همان چیزی است که در قلب همه احساس کمبودی که تو تجربه می‌کنی را ایجاد می‌کند.
زهرا قائدعلی
فراوانی و وفور همه چیز، مانند هوایی که تنفس می‌کنی در دسترس توست. زندگی تو به اندازه‌ای که اجازه بدهی خوب خواهد بود.
زهرا قائدعلی
می‌خواهیم به یاد داشته باشی که کائنات بین افکار تو دربارهٔ واقعیت فعلی و افکارت از تجسم واقعیت فرق نمی‌گذارد
زهرا قائدعلی
تو باید راهی پیدا کنی تا بتوانی آنچه در زندگی‌ات اتفاق می‌افتد را از پاسخ احساسی خود به آنچه اتفاق می‌افتد، متمایز نمایی.
زهرا قائدعلی
تجربیات زندگی‌ات باعث شده در پی چیزهای شگفت‌انگیز زیادی بروی که رویدادهای زندگی‌ات را شکل می‌دهند. اما نگرانی یا شک و تردید یا ترس، ناراحتی، سرزنش یا حسادت یا هر احساس منفی که داشته باشی، نشان‌دهندهٔ افکار غالبی است که آنها را دور نگه داشته بودند
زهرا قائدعلی
کافی است آنچه را می‌خواهیم در نظر بگیریم و سپس آن را با آغوش باز آن را بپذیریم
زهرا قائدعلی
وقتی دائم در حال حساب کتاب کار و تلاش و مسافتی باشی که هنوز باید برای رسیدن به موفقیت طی کنی، باعث طولانی‌تر شدن و سخت‌تر شدن مسیر می‌شوی و به همین دلیل حس این را داری که در مسیری سربالایی تقلا می‌کنی.
Ehsan
اگر خواهان ایجاد تغییر و تحولی اساسی در زندگی خود هستی باید ارتعاشات متفاوتی ارائه دهی، یعنی که باید به چیزهایی بیندیشی که با فکرشان احساس متفاوتی به تو دست می‌دهد.
Ehsan
اگر بتوانی به جستجوی مداوم چیزهایی بپردازی که باعث ایجاد احساس خوب در تو می‌شوند، شروع به شکل دادن به عقاید یا الگوهای فکری می‌کنی که کمکت می‌کنند زندگی خوش و خرمی را برای خود رقم بزنی.
Ehsan

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه