بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب پول و قانون جذب | طاقچه
کتاب پول و قانون جذب اثر استر هیکس

بریده‌هایی از کتاب پول و قانون جذب

امتیاز:
۴.۰از ۳۲ رأی
۴٫۰
(۳۲)
خیلی‌ها احساسات منفی را احساساتی نامطلوب تلقی می‌کنند، اما ما ترجیح می‌دهیم که آن را به عنوان راهنمای مهمی در نظر بگیریم که تو را در درک جهت تمرکز خود و در نتیجه جهت ارتعاش خود و در نتیجه جهت آنچه جذب می‌کنی، یاری می‌کند. می‌توانی اسمش را «زنگ هشدار» بگذاری، زیرا پیامی برایت ارسال می‌کند که به تو هشدار می‌دهد، وقت تغییر جهت است. ما ترجیح می‌دهیم آن را «چراغ هدایت» بنامیم.
Nasim Shahini
وقتی نسبت به چیزی احساس منفی داری، سعی نکن بلافاصله آن را حل کنی، زیرا توجه منفی تو به آن فقط بدترش می‌کند.
امید
در زندگی، هیچ دامی بزرگتر از این نیست که بکوشی با توجه به احساسات دیگران آنها را خوشحال کنی و بعد خودت تاوانش را پس بدهی
Nasim Shahini
خیلی وقت‌ها مردم به ما می‌گویند که خواهان پول بیشتری هستند و وقتی از آنها می‌پرسیم تعادل فکری‌شان درمورد پول چیست پاسخ می‌دهند که نگرش بسیار مثبتی نسبت به پول دارند. اما اگر کمی عمیق‌تر پرس‌وجو کنیم و از آنها بپرسیم که وقتی صورتحساب خود را می‌پردازند چه احساسی دارند، اغلب متوجه می‌شوند که اگرچه سعی کرده‌اند دربارهٔ این موضوع مثبت فکر کنند، اما در واقعیت احساس نگرانی زیادی داشته‌اند یا حتی از موضوعات مربوط به پول وحشت دارند. به عبارت دیگر، بیشتر مردم متوجه نیستند که افکارشان دربارهٔ پول بیشتر به جنبهٔ «کافی بودن» آن متمرکز است تا جنبهٔ «فراوانی و ثروت».
Nasim Shahini
برای هر چیز خوشایندی، یک همتای ناخوشایند وجود دارد، زیرا تک‌تک ذرات جهان دارای دو جنبه هستند: آنچه خواسته شده و عدم وجود آنچه خواسته شده. هنگامی که به جنبهٔ نخواستن چیزی توجه می‌کنی تا تلاش کنی آن را از خود دور کنی، برعکس بیشتر به تو نزدیک می‌شود چراکه تو همان چیزی را به خود جذب می‌کنی که به آن توجه می‌کنی، چه آن را بخواهی یا نخواهی. تو در جهانی زندگی می‌کنی که مبتنی بر
Nasim Shahini
، در این جهان «مبتنی بر شمول» هیچ چیزی به عنوان «محرومیت» وجود ندارد. وقتی چیزی را می‌بینی که آن را می‌خواهی و به آن بله می‌گویی، انگار می‌گویی «خودش است، ای چیزی که آرزویش را دارم، لطفاً نزد من بیا.» وقتی چیزی را می‌بینی که آن را نمی‌خواهی و فریاد می‌زنی نه، انگار می‌گویی «ای چیزی که تو را نمی‌خواهم، لطفاً نزد من بیا!»
Nasim Shahini
هنگامی که آنقدر تمرکز می‌کنی که احساس شور و اشتیاق می‌کنی، قدرت بیشتری را به دست می‌آوری و به نتایج بیشتری می‌رسی.
زهرا قائدعلی
می‌خواهیم بدانی که تو همیشه شایسته هستی و اثبات این‌که شایسته هستی نه تنها امکان پذیر نیست، بلکه ضرورتی هم ندارد. چیزی که برای کسب پاداش یا مزایای مورد نظرت لازم داری، همسویی با ذات آن پاداش و مزایاست. تو اول باید خود را در هماهنگی ارتعاشی با زندگی قرار دهی، که مایل هستی تجربه‌اش کنی.
زهرا قائدعلی
این وعده مطلق ما به شماست که اگر تصمیم بگیرید با انتخاب آگاهانه افکاری که حس بهتری دارند، حال خود را بهبود ببخشید، شاهد بهبود فوری خود خواهید بود.
زهرا قائدعلی
مهارت فوق‌العاده‌ای در جهت‌دهی به افکار خود وجود دارد که نتایجی را حاصل می‌کند که با نتایجی که صرفاً از عمل به‌دست می‌آیند، قابل قیاس نیست.
Nasim Shahini

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد