بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب عطش | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب عطش اثر هیات تحریریه موسسه فرهنگی مطالعاتی شمس الشموس

بریده‌هایی از کتاب عطش

۴٫۶
(۱۱۷)
أحِبُّوا الله مِن کلِّ قُلوُبِکم» «خداوند را با همه وجودتان دوست بدارید
Aseman📚🌿🌦
«چون بیست سال تمام چشم را کنترل کرده بودم چشم‌ترس برای من آمده بود، چنان‌که هر وقت می‌خواست نامحرمی وارد شود از دو دقیقه قبل خودبه‌خود چشم‌هایم بسته می‌شد و خداوند به من منت گذاشته بود که چشمم بی‌اختیار روی هم می‌آمد و آن مشقّت از من رفته بود.»
محمد
در حدیث قدسی آمده است: «فَاذا أحَبَّنی أحبَبتُه و حبّبتهُ إلی خَلقی و أفتَحُ عَین قَلبه إلی عَظَمَتی و جَلالی» «پس هنگامی‌که مرا دوست داشت، من هم او را دوست می‌دارم و محبوب دیگرانش می‌کنم و چشم دل او را برای تماشای عظمت و جلالم باز می‌کنم.»
مادر
اگر به جستجوی آب زمین را کندی، نباید خسته و ناامید شوی، اگر وقتش باشد به آب می‌رسی، وگرنه ناامید نشو که بالاخره به آب می‌رسی و حتی آب برایت فوران می‌کند.
عاطفه
اللهم عجل لولیک الفرج
erfan
و خداوند در وصف بندگان محبوب خود می‌فرماید: «به عزت و جلالم سوگند که میان خودم و تو هیچ‌گاه حجابی نخواهم داشت تا هر وقت که بخواهی به حضور برسی. آری من با دوستانم چنین رفتار می‌کنم.
°•. MaryaM .•°
«دستورالعمل‌های ایشان در معرفت نفس و معرفت رب مؤثر بود، مراقبه و ذکر یونسیه در سجده و تسبیحات اربعه بعد از هر نماز و خواندن سوره قدر در شب جمعه صدبار و عصر جمعه صدبار از سفارشاتشان بود. می‌گفتند: مسجد سهله (که رسم است شب‌های چهارشنبه و جمعه می‌روند) روز جمعه رفتنش بهتر است.»
کاربر ۲۲۶۹۲۶۰
و حضرت امیرالمؤمنین (ع) می‌فرمایند: «حُبُّ الله نارٌ لا یمُرُّ علی شَیء اِلاّ إحتَرَق» «دوستی خدا آتشی است که به هرچه عبور می‌کند آن را می‌سوزاند.»
Aseman📚🌿🌦
«اگر نماز را تحفظ کردید همه چیزتان محفوظ می‌ماند.»
دلتنگِ ماه
نماز پدر بچه‌ها را به نماز دعوت می‌کند و احوالات شبانه‌اش برای شب‌بیداری مشتاقشان می‌کند
Aseman📚🌿🌦

حجم

۸۷۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۵۲۸ صفحه

حجم

۸۷۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۵۲۸ صفحه

قیمت:
۱۱۸,۰۰۰
۵۹,۰۰۰
۵۰%
تومان