بریده‌های کتاب غلبه بر شیطان
کتاب غلبه بر شیطان اثر ناپلئون هیل

کتاب غلبه بر شیطان

«آنهایی که کمتر اهل فکرکردن هستند یا هرگز زحمت فکرکردن به خود نمی‌دهند همان‌هایی هستند که گرفتار بی‌ثباتی می‌شوند. آدم بی‌ثبات کسی است که اجازه می‌دهد شرایط بیرونی ذهنش را تحت تأثیر و کنترل خود درآورد.»
علیرضا نورانی
این درس را یاد بگیر، یک‌بار برای همیشه، خوشبختی را تنها زمانی می‌یابی که برای یافتن آن به دیگران کمک کنی!
علیرضا نورانی
مدارس و دانشگاه‌ها عملاً همه‌چیز به‌جز اصول موفقیت فردی را آموزش می‌دهند. مردان و زنان را چهار تا هشت سال مشغول یادگیری دانشی انتزاعی می‌کنند، اما نحوهٔ به‌کارگیری این دانش را به آنها یاد نمی‌دهند.
علیرضا نورانی
حرف زدن و حتی گاهی فکر کردن به اندیشه‌ها آسان است. اما اینکه بخواهیم هر روز در مسیری مشخص و بر مبنای اصول و قوانینی خاص زندگی کنیم مستلزم اراده‌ای محکم و استوار است.
علیرضا نورانی
من با یکی از این افراد جوان مصاحبه‌ای داشتم. وی می‌گفت «من سی‌ساله هستم و هیچ مهارت و آیندهٔ روشنی ندارم.» هزاران بهانه داشت تا یک قدم برای تغییر موقعیتش برندارد. به او گفتم اگر اقدامی انجام ندهد هیچ‌چیز تغییر نخواهد کرد. گفتم «باید تلاش کنی تا اوضاع عوض شود وگرنه یک سال بعد تنها چیزی که تغییر کرده سن‌ات است که به سی‌ویک رسیده ولی بازهم هیچ مهارت و آیندهٔ روشنی نداری.»
کاربر ۱۵۳۱۳۰۵
«توانایی غلبه بر شکست بدون دلسردشدن سرمایهٔ اصلی هر آدمی است که به موفقیتی چشمگیر در شغل و حرفه‌اش می‌رسد.»
کاربر ۱۵۳۱۳۰۵
سیگار قدرت مقاومت را می‌شکند، قدرت تحمل را از بین می‌برد، توان تمرکز را مختل می‌کند، توانایی رؤیاپردازی را سرکوب می‌کند؛ به‌عبارتی، کمک می‌کند تا فرد نتواند از ذهنش استفادهٔ بهینه کند.
کاربر ۱۵۳۱۳۰۵
رالف والدو امرسون (۱۸۸۲ ـ ۱۸۰۳) قانون جبران را با عبارات بسیار واضح توضیح داد: «در ازای هرچیزی که از دست می‌دهی، چیز دیگری به‌دست می‌آوری؛ و در ازای هرچیزی که به‌دست می‌آوری، چیز دیگری را از دست می‌دهی.»
کاربر ۱۵۳۱۳۰۵
ذهن چیزی بیش از مجموعه عادت‌های آدمی نیست!
ne145gy
وقتی فرد جوانی را به جرگهٔ مصرف‌کننده‌های دو پاکت در روز اضافه می‌کنم، دیگر برای القای عادت به مشروب‌خواری، غرق شدن در سکس و تمام سرگرمی‌های دیگر وابسته به آن ـ که استقلال فکری و عملی فرد را زائل می‌کنند ـ چندان به زحمت نمی‌افتم.
کاربر ۱۵۳۱۳۰۵

حجم

۲۰۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۲۰۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۹۳,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۴صفحه بعد