بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب راه روشن است | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب راه روشن است اثر اوپرا وینفری

بریده‌هایی از کتاب راه روشن است

انتشارات:نشر گویا
امتیاز:
۳.۱از ۲۱ رأی
۳٫۱
(۲۱)
شگفت‌انگیزترین اتفاق در زندگی یک فرد، این است که آرزویی که خداوند برای او کرده بفهمد و دریابد.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
من عمیقا به این نوشته پائولو کوئیلو اعتقاد دارم که در کتاب «کیمیاگرش» نوشته است: «وقتی چیزی می‌خواهید، همهٔ عالم دست به یکی می‌کند که شما به خواستتان برسید.»
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
بدترین خیانت آن است که آدم به خودش خیانت بکند.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
ما فقط بیست‌وچهار ساعت در شبانه روز وقت داریم. پس می‌توانید در این بیست‌وچهار ساعت با آدم‌های خردمند نشست و برخاست بکنید یا می‌توانید با آدم‌های احمق همراه بشوید و زندگیتان را نابود کنید.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
آنچه من باور دارم این است که ما آن می‌شویم که اعتقاد داریم. – اوپرا وینفری
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
هیچ هدیه‌ای برای دادن یا گرفتن بهتر از احترام گذاشتن به ندای درون و خواست مطالبهٔ قلبی و آوای عمیق درونی خودمان نیست. گویا ما اصلا برای همین به دنیا می‌آییم. برای همین هم هست که زنده‌ایم - اوپرا وینفری
کاربر ۲۸۲۶۰۴۶
ایانلا: من با دنیا سر جنگ ندارم. من با بخشی از وجود خودم در جنگم. با آن بخشی در جنگم که می‌گوید: «تو نمی‌توانی آن کار را بکنی. پس نکن.» قسمتی از وجود من هم هست که می‌گوید: «بیا، با هم آن کار را انجام دهیم. ما می‌توانیم.»
:)
ما زندگی را خیلی سخت می‌گیریم. درحالی‌که زندگی خیلی ساده‌تر از آن است ما فکر می‌کنیم.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
اوپرا: تا زمانی که نفس می‌آید و می‌رود راهی به جلو گشوده است.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
اوپرا: خوانده‌ام که از زمانی که پسر بچه‌ای بودید در ذهنتان از مردی که می‌خواستید باشید تصویری داشتید. آیا شما با انتظاراتتان زندگی کردید و بزرگ شدید؟ آیا آرزویی را که داشتید عملی کردید یا از آن جلوتر هم رفتید؟ جو بایدن: من تا حدی اعتقاد دارم همان مردی هستم که می‌خواستم باشم. البته از واژهٔ موفقیت استفاده نمی‌کنم. برای اینکه مردم گاهی آن را به چیز دیگری تعبیر می‌کنند. مثلا به اینکه من از جوانی می‌دانستم که می‌خواهم سناتور بشوم. یا من می‌دانستم که می‌خواهم رئیس‌جمهور شوم. دربارهٔ من این جور نبود. واقعیت این است که من می‌خواستم آرزوها و انتظارات والدینم را محقق کنم. می‌خواستم کسی باشم که مطابق معیارهای مادرم باشد. منطبق بر شهامت من باشد. می‌خواستم آن کس باشم. حالا مهم نبود چه اتفاقی بیفتد، کمی کمتر یا کمی بیشتر. می‌خواستم کسی باشم که به مردمی که به من وفادار بودند وفادار باشم.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ

حجم

۱۹۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۱۹۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان