بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب صحیفه‌ی سجادیه | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب صحیفه‌ی سجادیه اثر محمد مهدی رضائی

بریده‌هایی از کتاب صحیفه‌ی سجادیه

انتشارات:نشر جمال
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۴از ۲۹ رأی
۴٫۴
(۲۹)
ستایش برای خدایی‌ست که ما را به توبه‌ای رهنمون گردید که جز به احسانش از آن برخوردار نشویم.
Dexter
ستایش برای خدایی‌ست که ما را به توبه‌ای رهنمون گردید که جز به احسانش از آن برخوردار نشویم.
Dexter
خداوندا! چون به سختی افتم، راحتِ جانم تویی، و چون محروم گردم، سرمنزلِ امید و امانم تویی، و چون مصیبتی بینم، از تو یاری خواهم
Dexter
توفیق‌مان ده که در این ماه، با نیکی و احسان، به خویشانِ خود بپیوندیم، و با بخشش و پیشکش، از همسایگانِ خود دلجویی کنیم.
Dexter
خدایا! هر خوی مرا که بر من عیب گیرند، اصلاح کن و هر کاستی مرا که بدان سرزنشم کنند، نیکو گردان، و هر فضیلت را که در من ناقص است، به کمال رسان.
Dexter
مرا عصمتی بخش که به ترسِ از تو نزدیکم سازد، و میان من و انجام حرام‌هایت جدایی اندازد، و مرا از کمندِ گناهانِ بزرگ وارهانَد.
Dexter
خدایا! اینک بر محمّد که امانت‌دار وحی‌ات، و برگزیده آفریدگانت، و خالص در میان بندگانت است، درود فرست؛ آن پیشوای رحمت و قافله‌سالار نیکی و کلید گنجینه‌های برکت
Dexter
پس، من از خدایی که پروردگارِ من و پروردگارِ تو، و آفریننده من و آفریننده تو، و تقدیرسازِ سرنوشتِ من و تقدیرسازِ سرنوشتِ تو، و صورتگرِ من و صورتگرِ توست، می‌خواهم که بر محمّد و خاندانش درود فرستد و تو را، ماهِ برکتی که گذشتِ روزها از آن نمی‌کاهد، و ماهِ پاکی‌ای که چرکِ گناهش نمی‌آلاید، قرار دهد؛ ۵) ماهِ ایمنی از آفات، و دور ماندن از بدی‌ها. ماهِ سعادت که در آن بدشگونی نیست، و [ماهِ] فرخندگی که سختی و نامرادی با آن نباشد، و [ماهِ] آسانی و آسودگی که هیچ دشواری با آن نیامیزد، و [ماهِ] نیکی و خیر که هیچ بدی‌اش نیالاید، و ماهِ امنیّت و ایمان و نعمت و احسان و سلامت و اسلام.
Dexter
به توفیق و هدایتت مرا مُؤیَّد بدار، و بر نیّتِ شایسته و گفتارِ پسندیده و کردارِ نیکو یاری‌ام فرما، و بی‌توان و نیروی خودت، به جنبش و نیروی خویشم وامگذار.
Dexter
بی‌شک، تو به آنچه از تو خواهند، قدرت داری، و آن افزونی‌ات را که درخواست کنند، می‌بخشایی، و به آن کس که نزدیکی‌ات را جوید، نزدیکی.
Dexter

حجم

۲۰۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۲۰۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
۵۰,۰۰۰
۵۰%
تومان