بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب کراماتی از مهدی موعود (عج) | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب کراماتی از مهدی موعود (عج) اثر زینب  محمودی

بریده‌هایی از کتاب کراماتی از مهدی موعود (عج)

نویسنده:زینب محمودی
انتشارات:نشر جمال
امتیاز:
۴.۸از ۱۴ رأی
۴٫۸
(۱۴)
همسرش می‌گوید: حالا وقت تهیه جهیزیه است؛ زیرا دختر به سن ازدواج رسیده است. حاجی می‌گوید: رفتم مسجد جمکران تا ترتیب کار داده شود! حاج مرتضی به مسجد می‌رود و شب را بیتوته کرده، دعا و توسّل لازم را به عمل می‌آورد. فردای آن شب پیاده برمی‌گردد. وقتی وارد منزل می‌شود مشاهده می‌کند که مرحوم آیت‌اللّه‌ سید صدرالدین موسوی ـ از علمای بزرگ قم ـ با طلبه جوانی در اتاق نشسته‌اند. مرحوم آقای صدر می‌فرماید: کجا بودی؟ نزدیک یک ساعت است منتظر تو هستم. ایشان جریان را گزارش می‌دهد. مرحوم آقای صدر می‌فرماید: من آمده‌ام تا دخترت را برای این روحانی جوان خواستگاری کنم؛ تمام مخارج عقد و عروسی و جهیزیه با خودم هست.
کتابدوست
عاشق که شد که یار به حالش نظر نکرد ای خواجه درد نیست وگرنه طبیب هست
ellanica
راستی کسی که از اصلاح خویشتن غافل گشته، به حقّ‌النّاس بی توجه بوده، احترام والدین خود را به خوبی رعایت نمی‌کند، حق همسر یا فرزند را ادا نمی‌کند، ندای هل من ناصر رهبر خویش را نمی‌شنود، گوش و چشم و زبانش را بر حرام نبسته است چگونه می‌خواهد بر جمال پر نور مولایش بنگرد؟
leila13
اشک و ندبه برای منتظران بسیار سفارش شده نه برای اینکه تنها وظیفه منتظران گریه و زاری است؛ بلکه باید با شور و شوق سوختن در فراق آن حضرتْ نشاط برای فعالیت بیشتر در منتظران ایجاد شود و با زلال شدن دل، با امید به آینده‌ای درخشان تلاش را بیشتر کرده تا زمینه ظهور زودتر به وجود آید. ظهور نه با زور ایجاد می‌شود و نه بی‌زمینه.
leila13
منتظران واقعی آن حضرت انسان‌هایی شاداب، فعّال و سودمند برای جامعه خواهند بود. انسان‌هایی که با دین‌داری در فکر شاد نمودن امام خویش و برخورداری از دعای آن حضرت هستند و با امید به آینده‌ای که آن حضرت پدید خواهند آورد شاد و پر نشاط مشغول به خدمت رسانی به خلق خداهستند.
leila13
سال‌ها پیش سخنی از یک کشیش درباره امام زمان علیه‌السلام خواندم که برایم جالب بود. او گفته بود چنانچه شیعه به جای هر چراغ در نیمه شعبان ورق کاغذی برای روشن‌گری ذهن دیگران نوشته بود هم‌اکنون شهرت امام زمان علیه‌السلام از حضرت مسیح بیشتر بود. هر چند بنابر این سخن نمی‌توان شادی نمودن برای ولادت آن حضرت را تعطیل کرد؛ ولی به نظر می‌رسد بهتر آن است که شیعه همراه هر چراغی که به عنوان شادی و سرور روشن می‌کند و با چنین رفتاری عشق و محبّت خود را ابراز می‌نماید، برگ کاغذی نیز برای روشن نمودن ذهن عاشقان و خواستاران امام زمان علیه‌السلام منتشر سازد.
عمار

حجم

۱۰۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

حجم

۱۰۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱۲
۳
صفحه بعد