بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب کراماتی از مهدی موعود (عج) | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب کراماتی از مهدی موعود (عج) اثر زینب  محمودی

بریده‌هایی از کتاب کراماتی از مهدی موعود (عج)

نویسنده:زینب محمودی
انتشارات:نشر جمال
امتیاز:
۴.۸از ۱۴ رأی
۴٫۸
(۱۴)
اگر کسی موفّق به خواندن تمام دعا نمی‌شود این فقره آخرش را حتماً بخواند: «وَانْظُرْ اِلَینا نَظْرَةً رَحیمَةً تَسْتَکمِلُ بِهَا الْکرامَةَ عِنْدَک» . علّتش این بود که یک نفر زمانی خدمت امام زمان علیه‌السلام رسیده بود و حضرت به او فرموده بودند: «این عبارت از دعای ندبه را حتماً بخوانید و ترک نکنید» و این طوری تأیید شده است
F313
به من فرمود: «سید مرتضی! چرا مضطربی؟» گفتم: ای مولای من! به‌خاطر حاج شیخ محمّدتقی بافقی است که امشب به مسجد رفته و نمی‌دانم بر سر او چه آمده است؟ فرمود: «سید مرتضی! گمان می‌کنی که من از حاج شیخ دور هستم؟ وسایل استراحت او و یارانش را فراهم کرده‌ام.»
F313
بیرون رفتم و سیدی را دیدم که به من فرمودند: «اینقدر گریه و زاری نکن، صبر کن، حاجتت را می‌دهیم!» گفتم: آخر جواب این و آن را چه بدهم؟ سید سه بار فرمودند: «حاجتت را می‌دهیم.» شب بعد به جمکران رفتیم؛ خیلی گریه کردم. نزدیکی‌های سحر خواب دیدم که امام زمان علیه‌السلام پارچه سبزی در دامن من گذاشت. عرض کردم: این پارچه چیست؟ فرمود: بازش کن! پارچه را باز کردم. بچّه‌ای زیبا داخل پارچه بود. بچّه را به صورتم چسباندم و مرتّب او را می‌بوسیدم. از خواب که بیدار شدم، فهمیدم که حضرت حتماً حاجتم را خواهد داد.
قاصدک
به شیعیان ما بگویید دعای ندبه را روزهای جمعه بخوانند
F313
اگر درمان درد خویش می‌خواهی بیا این‌جا دوا اینجا، شفا ای جا، طبیب دردها این‌جا
کاربر ۱۹۳۷۲۴۸
پرسیدم: چی شده خانم؟ گفت: این بچه همان بچه‌ای است که وقتی اول شب خدمت‌تان آمدم بغلم بود و بعد پاهای کودک را نشان داد. کاملاً خوب شده بود و آثاری از ضعف یا فلج در پسرک نبود. زن سفارش کرد که شما را به خدا کسی نفهمد. گفتم: خانم! این اتفاقات برای ما غیر منتظره نیست. تقریباً همیشه از این جور معجزه‌ها را می‌بینیم. گفت: هفته دیگر اِن‌شاءاللّه‌ با پدرش می‌آییم و گوسفندی هم می‌آوریم. هفته بعد که آمدند گوسفندی را ذبح کردند و خیلی تشکر نمودند. بچّه را که دیدم او را بغل کردم و بوسیدم. اگر درمان درد خویش می‌خواهی بیا این‌جا دوا اینجا، شفا ای جا، طبیب دردها این‌جا
قاصدک
یار نزدیک‌تر از من به من است وین عجب دان که من از وی دورم
erfan
عاشق که شد که یار به حالش نظر نکرد ای خواجه درد نیست وگرنه طبیب هست
F313
در سالی از سال‌ها از دهی برمی‌گشت، بین راه که می‌آمد دعای ندبه را از حفظ می‌خواند و راه می‌پیمود. مرحوم مجلسی رحمهم‌الله مقید بود که فقره‌ای از دعا را حتماً بخواند و اگر کسی موفّق به خواندن تمام دعا نمی‌شود این فقره آخرش را حتماً بخواند: «وَانْظُرْ اِلَینا نَظْرَةً رَحیمَةً تَسْتَکمِلُ بِهَا الْکرامَةَ عِنْدَک» . علّتش این بود که یک نفر زمانی خدمت امام زمان علیه‌السلام رسیده بود و حضرت به او فرموده بودند: «این عبارت از دعای ندبه را حتماً بخوانید و ترک نکنید» و این طوری تأیید شده است.
هامان
چنانچه شیعه به جای هر چراغ در نیمه شعبان ورق کاغذی برای روشن‌گری ذهن دیگران نوشته بود هم‌اکنون شهرت امام زمان علیه‌السلام از حضرت مسیح بیشتر بود.
Behzad @booker

حجم

۱۰۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

حجم

۱۰۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان