بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب کراماتی از مهدی موعود (عج) | طاقچه
کتاب کراماتی از مهدی موعود (عج) اثر زینب  محمودی

بریده‌هایی از کتاب کراماتی از مهدی موعود (عج)

نویسنده:زینب محمودی
انتشارات:نشر جمال
امتیاز:
۴.۸از ۱۴ رأی
۴٫۸
(۱۴)
راستی کسی که از اصلاح خویشتن غافل گشته، به حقّ‌النّاس بی توجه بوده، احترام والدین خود را به خوبی رعایت نمی‌کند، حق همسر یا فرزند را ادا نمی‌کند، ندای هل من ناصر رهبر خویش را نمی‌شنود، گوش و چشم و زبانش را بر حرام نبسته است چگونه می‌خواهد بر جمال پر نور مولایش بنگرد؟
F313
یک هفته قبل از تولد حضرت زهرا علیهاالسلام خواب دیدم که شوهرم آمد، صدایم کرد و گفت: آقا سیدی با شما کار دارند. بیرون رفتم و سیدی را دیدم که به من فرمودند: «اینقدر گریه و زاری نکن، صبر کن، حاجتت را می‌دهیم!» گفتم: آخر جواب این و آن را چه بدهم؟ سید سه بار فرمودند: «حاجتت را می‌دهیم.»
s.latifi
امام زمان علیه‌السلام به من نگاه کرد و همان لحظه لطف ایشان شامل حالم شد و به من فرمود: شما خوب شدید! بروید و به دیگران بگویید که برای فرج من دعا کنند که ان‌شاءاللّه‌ ظهور نزدیک است.
s.latifi
برخی تنها با دعا و گریستن، حقّ انتظار را به جا می‌آورند و برای آنکه جهان را ظلم و تباهی فرابگیرد در برابر ظلم و ستم سکوت کرده و یا سکوت را شکسته، ستم و ستم‌گر را نفرین می‌کنند و دیگر هیچ
F313
شفای ما دارو نمی‌خواهد و کامل است
erfan
همان شب، خواب دیدم کسی به من گفت: «اگر می‌خواهی بچّه‌ات به هوش بیاید، برو کنار تخت او سه مرتبه بگو «یا صاحب‌الزمان علیه‌السلام!» تا بچّه‌ات به هوش بیاید و چشم باز کند. صبح چهارشنبه، اوّل وقت، بالای تخت بچّه رفتم، دیدم هنوز به هوش نیامده است. ایستادم و سه مرتبه نام مقدّس آقا امام عصر علیه‌السلام را بردم، یک مرتبه دیدم هر دو چشم بچّه باز شد، اورا به اسم صدا زدم، دیدم تبسّم کرد. طوری این بچّه حالش بهبود پیدا کرد که بعدازظهر آن روز کاملاً ما را شناخت و روز بعد او را آوردیم منزل. این عنایت تنها بر اثر توسّل به آقا امام زمان علیه‌السلام بود که بچّه‌ام شفا پیدا کرد.
قاصدک
سال‌ها پیش سخنی از یک کشیش درباره امام زمان علیه‌السلام خواندم که برایم جالب بود. او گفته بود چنانچه شیعه به جای هر چراغ در نیمه شعبان ورق کاغذی برای روشن‌گری ذهن دیگران نوشته بود هم‌اکنون شهرت امام زمان علیه‌السلام از حضرت مسیح بیشتر بود.
erfan
گفتم: آقا جان، قربان خاک پای شما گردم! خوشحالم که بحمداللّه‌ مردم به شما علاقه و محبّت بسیاری پیدا کرده‌اند. آن حضرت آهی کشیدند و فرمودند: همه این‌ها برای من به اینجا نیامده‌اند.
s.latifi
«اگر می‌خواهی بچّه‌ات به هوش بیاید، برو کنار تخت او سه مرتبه بگو «یا صاحب‌الزمان علیه‌السلام!»
s.latifi
ملعون است، ملعون است کسی که نماز مغرب را آنقدر به‌تأخیر اندازد که ستارگان در آسمان آشکار شوند و ملعون است، ملعون است کسی که نماز صبح را آنقدر به تأخیر اندازد که ستارگان در آسمان ناپدید شوند.
Dexter

حجم

۱۰۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

حجم

۱۰۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد