بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب یادگیری ۲۰ ساعته! (خلاصه کتاب) | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب یادگیری ۲۰ ساعته! (خلاصه کتاب) اثر جاش کافمن

بریده‌هایی از کتاب یادگیری ۲۰ ساعته! (خلاصه کتاب)

نویسنده:جاش کافمن
امتیاز:
۳.۱از ۲۷ رأی
۳٫۱
(۲۷)
ضرب‌المثل قدیمی می‌گوید که «هوشمندانه‌تر کارکن، نه صرفاً سخت‌تر» .
Mahsa Barzegri
چون کلسی شاغل است، صبح‌ها من مراقب للا هستم. عصرها هم همسرم مراقب بچه است و من تا موقع شام کار می‌کند.
Mr.Sep
تمایل به موفقیت آنی یکی از اصلی‌ترین دلایلی است که انسان مهارت‌های جدید را خیلی سریع یاد نمی‌گیرد.
hanifati
فهمیدن مسئله، نیمی از فرایند حل مسئله است.
phoenix
دکتر استفان کرشان از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی «اکتساب» زبان را از «یادگیری» آن متمایز می‌کند. اکتساب زبان همان شیوه‌ای است که هر فرد از دوران کودکی خود شروع به یادگیری زبان مادری می‌کند. روش یادگیری هم، همان روشی است که برای یادگیری زبان دوم از طریق تدریس و تمرین حاصل می‌شود.
Reihane Esfahani
۱ - ساختارشکنی: مهارت موردنظر خودتان را به چند زیر مهارت خردتر بشکنید.  ۲  - یادگیری: در هرکدام از زیر مهارت‌ها شروع به آموختن کنید تا بتوانید آن را هوشمندانه انجام دهید و هرزمانی که اشتباه کردید خودتان را اصلاح کنید. ۳  - از بین بردن موانع: از شر تمام موانعی که در تمرین و یادگیری شما دخالت می‌کند خلاص شوید.  ۴-  تمرین: پیوسته تکرار کنید، بهتر و بهتر شوید و حداقل ۲۰ ساعت برای تمرین و آزمایش هوشمندانه زمان صرف کنید.
Reihane Esfahani
دکتر استفان کرشان از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی «اکتساب» زبان را از «یادگیری» آن متمایز می‌کند. اکتساب زبان همان شیوه‌ای است که هر فرد از دوران کودکی خود شروع به یادگیری زبان مادری می‌کند. روش یادگیری هم، همان روشی است که برای یادگیری زبان دوم از طریق تدریس و تمرین حاصل می‌شود. به عقیده دکتر کرشان، برای یادگیری صحبت کردن با یک‌زبان جدید، چند هفته مکالمه به زبان مادری نتایج به‌مراتب بهتری را نسبت به سال‌ها نشستن در کلاس برای شما به ارمغان می‌آورد.
Mahsa Barzegri
کسب سریع مهارت چهار مرحله اساسی دارد: ۱ - ساختارشکنی: مهارت موردنظر خودتان را به چند زیر مهارت خردتر بشکنید.  ۲  - یادگیری: در هرکدام از زیر مهارت‌ها شروع به آموختن کنید تا بتوانید آن را هوشمندانه انجام دهید و هرزمانی که اشتباه کردید خودتان را اصلاح کنید. ۳  - از بین بردن موانع: از شر تمام موانعی که در تمرین و یادگیری شما دخالت می‌کند خلاص شوید.  ۴-  تمرین: پیوسته تکرار کنید، بهتر و بهتر شوید و حداقل ۲۰ ساعت برای تمرین و آزمایش هوشمندانه زمان صرف کنید. به همین سادگی!  کسب سریع مهارت کار دشواری نیست. فقط مهارتی که دوست دارید بیاموزید را مشخص کنید، بهترین روش یادگیری آن را بیابید و برای تمرین وقت بگذارید تا عملکردتان به سطحی که انتظار دارید برسد.
Mahsa Barzegri
۱. پروژه‌ای دوست‌داشتنی را انتخاب کنید ۲. هر بار انرژی خود را صرف یک مهارت کنید ۳. سطح عملکردتان را تعیین کنید ۴. مهارتتان را به زیر مهارت‌های تشکیل‌دهنده‌اش بشکنید ۵. ابزارهای موردنیاز را کسب کرده و از حواشی پرهیز کنید ۶. موانع تمرین را از بین ببرید ۷. برای تمرین وقت بگذارید ۸. حلقه‌های بازخورد سریع ایجاد کنید ۹. در دوره‌های زمانی کوتاه تمرین کنید ۱۰. روی کمیت و سرعت اصرار کنید
phoenix
 کسب سریع مهارت یک فرایند یا روش برای شکستن مهارت موردنظر شما به کوچک‌ترین قسمت‌های تشکیل‌دهنده ممکن، مشخص کردن هرکدام از این قسمت‌ها و تمرین هر یک از این قسمت به‌صورت مجزاست، به همین سادگی.
💍

حجم

۲۲٫۱ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۲۲٫۱ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۱۳,۰۰۰
۶,۵۰۰
۵۰%
تومان