بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب یادگیری ۲۰ ساعته! (خلاصه کتاب) | طاقچه
کتاب یادگیری ۲۰ ساعته! (خلاصه کتاب) اثر جاش کافمن

بریده‌هایی از کتاب یادگیری ۲۰ ساعته! (خلاصه کتاب)

نویسنده:جاش کافمن
امتیاز:
۳.۱از ۲۷ رأی
۳٫۱
(۲۷)
«مدل سه مرحله‌ای» کسب مهارت نام دارد  و برای هر دو مهارت جسمی و ذهنی کاربرد دارد. این سه مرحله عبارت‌اند از:  ۱ - مرحله شناختی  (اولیه) - آنچه می‌خواهید انجام دهید، تحقیق کردن، فکر کردن در مورد روند و تقسیم کردن مهارت به قسمت‌های قابل مدیریت.   ۲  -  مرحله مشارکتی  ( واسطه‌ای) - تمرین کردن کار، توجه به بازخوردهای محیطی و بازآفرینی رویکرد خود بر اساس این بازخوردها.  ۳  - مرحله خودکار (نهایی) - انجام مهارت به‌صورت مؤثر و کارآمد بدون فکر کردن در مورد آن و یا توجه غیرضروری به روند آن.
Mr.Sep
ده اصل اصلی کسب مهارت سریع لیست شده است: ۱. پروژه‌ای دوست‌داشتنی را انتخاب کنید ۲. هر بار انرژی خود را صرف یک مهارت کنید ۳. سطح عملکردتان را تعیین کنید ۴. مهارتتان را به زیر مهارت‌های تشکیل‌دهنده‌اش بشکنید ۵. ابزارهای موردنیاز را کسب کرده و از حواشی پرهیز کنید ۶. موانع تمرین را از بین ببرید ۷. برای تمرین وقت بگذارید ۸. حلقه‌های بازخورد سریع ایجاد کنید ۹. در دوره‌های زمانی کوتاه تمرین کنید ۱۰. روی کمیت و سرعت اصرار کنید
Mr.Sep
فرایند یادگیری سنتی خود را کنار بگذارید   هیچ شباهتی بین یادگیری مدرسه‌ای با توسعه مهارت‌های جدید با استفاده از فرایند یادگیری سریع وجود ندارد.
Mr.Sep
«بهترین اتفاق برای انسان این است که مسئله‌ای پیدا کند و عاشق حل آن شود و عمرش را برای آن صرف کند، مگر اینکه مسئله‌ای دوست‌داشتنی‌تر پیدا شود».
کاربر ۲۸۵۴۸۰۴
همان‌طور که بیشتر تمرین می‌کنید عضلات شما به‌صورت خودکار کارها را انجام می‌دهند و فرایند ذهنی شما خودش را بیشتر هماهنگی می‌کند.  در این هنگام است که می‌توانید بیشتر به جزئیات آنچه انجام می‌دهید توجه کنید و مهارت خود را با بازخوردی که از محیط می‌گیرید بهبود بخشید.
Mr.Sep
کسب سریع مهارت چیست؟   کسب سریع مهارت یک فرایند یا روش برای شکستن مهارت موردنظر شما به کوچک‌ترین قسمت‌های تشکیل‌دهنده ممکن، مشخص کردن هرکدام از این قسمت‌ها و تمرین هر یک از این قسمت به‌صورت مجزاست، به همین سادگی. کسب سریع مهارت چهار مرحله اساسی دارد: ۱ - ساختارشکنی: مهارت موردنظر خودتان را به چند زیر مهارت خردتر بشکنید.  ۲  - یادگیری: در هرکدام از زیر مهارت‌ها شروع به آموختن کنید تا بتوانید آن را هوشمندانه انجام دهید و هرزمانی که اشتباه کردید خودتان را اصلاح کنید. ۳  - از بین بردن موانع: از شر تمام موانعی که در تمرین و یادگیری شما دخالت می‌کند خلاص شوید.  ۴-  تمرین: پیوسته تکرار کنید، بهتر و بهتر شوید و حداقل ۲۰ ساعت برای تمرین و آزمایش هوشمندانه زمان صرف کنید.
Mr.Sep
کسب سریع مهارت چیست؟   کسب سریع مهارت یک فرایند یا روش برای شکستن مهارت موردنظر شما به کوچک‌ترین قسمت‌های تشکیل‌دهنده ممکن، مشخص کردن هرکدام از این قسمت‌ها و تمرین هر یک از این قسمت به‌صورت مجزاست
اسکندر
بعد از به دنیا آمدن فرزند از کار در شرکت پراکتر اند گمبل استعفا دادم ، از آن زمان به کمک اینترنت کسب درآمد می‌کنند.
Mr.Sep
 اگر هدف شما برنده شدن در تورنمنت حرفه‌ای گلف PGA نیست و فقط می‌خواهید سرگرم شوید و در حین بازی گلف مثل احمق‌ها به نظر نرسید و جلوی چشمان دوستانتان کم نیاوریم، در این صورت اصلاً نیازی نیست که ده هزار ساعت کارکنید. ۲۰ ساعت تلاش همراه با تمرکز تمام آن چیزی است که به آن نیاز دارید.
Anahid
کسب سریع مهارت چهار مرحله اساسی دارد: ۱ - ساختارشکنی: مهارت موردنظر خودتان را به چند زیر مهارت خردتر بشکنید.  ۲  - یادگیری: در هرکدام از زیر مهارت‌ها شروع به آموختن کنید تا بتوانید آن را هوشمندانه انجام دهید و هرزمانی که اشتباه کردید خودتان را اصلاح کنید. ۳  - از بین بردن موانع: از شر تمام موانعی که در تمرین و یادگیری شما دخالت می‌کند خلاص شوید.  ۴-  تمرین: پیوسته تکرار کنید، بهتر و بهتر شوید و حداقل ۲۰ ساعت برای تمرین و آزمایش هوشمندانه زمان صرف کنید.
اسکندر

حجم

۲۲٫۱ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۲۲٫۱ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۱۳,۰۰۰
۹,۱۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد