بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب چالش با افراد بدقلق در محیط کار | طاقچه
کتاب چالش با افراد  بدقلق در محیط کار اثر انتشارات هاروارد بیزینس ری‌ویو

بریده‌هایی از کتاب چالش با افراد بدقلق در محیط کار

۳٫۰
(۲)
«تنها زمانی که دیده‌ام رفتار قلدرمنشانه‌ای تغییر کند وقتی است که فرد قلدر رسماً اخراج شده است، وگرنه هرچقدر هم تحریمش کنند بی‌اثر است».
mohad
به همه چیز گوش فرادهید ولی به‌صورت انتخابی پاسخ دهید، مجبور نیستید به همه نکات بپردازید فقط به آن‌هایی توجه کنید که متفاوت‌اند.
Sc99
مهارت‌های حل اختلاف، درست مانند آشپزی‌کردن، در دمای مطلوب بهترین عملکرد را دارند. اگر بحث خیلی داغ باشد و حالت انفجاری داشته باشد کارتان را خراب می‌کند یا باعث می‌شود شعله‌های خشم یا خشونت آشکار در رابطه‌تان شعله‌ور شود. اگر هم خیلی سرد باشد، ارتباطتان یخ زده و اصلاً رو به جلو نمی‌رود یا به رابطه‌ای یخ زده با عواطف سرکوب‌شده و نگرانی‌های فروخفته تبدیل می‌شود. در مقام یک رهبر، باید این بحث را در دمایی حفظ کنید که بتواند مفید و سازنده باشد.
محسن
رئیس‌های «بد» چه کار می‌کنند؟ گله و شکایت دائمی شامل کنترل‌کردن شدید و آزاردهنده، قلدری‌کردن، پرهیز از کشمکش، تصمیمات خلق‌الساعه، دزدیدن اعتبار افراد، مسائل را به گردن دیگری انداختن، بروزندادن اطلاعات، گوش‌ندادن، مثال بدی بودن، از زیر کار دررفتن و باعث پیشرفت کارمندان نشدن، همگی از ویژگی‌های رؤسای بد است.
mohad

حجم

۹۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

حجم

۹۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

قیمت:
۲۷,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد