بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب بهترین خودت باش | صفحه ۳۳ | طاقچه
کتاب بهترین خودت باش اثر ایلین ولتروت

بریده‌هایی از کتاب بهترین خودت باش

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۲۰۷ رأی
۳٫۵
(۲۰۷)
در تجارت، مهم نیست که شما چقدر باعث ارزش و سود شوید شما همیشه دورانداختنی خواهید بود.
hedgehog
«نه» فقط اغازکننده یک مذاکره بود.
hedgehog
اگر به شما یک صندلی سر میز ندادند، یک صندلی تاشو برای خودتان بیاورید. شِرلی چیزهولم، اولین سیاستمدار زن سیاه پوست که عضو کنگره ایالت متحده آمریکا شد.
hedgehog
اگر ما هشیار و مراقب نباشیم،‌ می‌توانیم طوری در زندگی مان حرکت کنیم، که همواره احساسی کوچکتر از آنچه واقعا هستیم از خودمان داشته باشم: با خطر نکردن در مسیر زندگی، با از دست دادن قدرتمان بدون آگاهی و ناخودآگاه، با کمرنگ کردن شادی و درخششمان، با عدم شناخت اینکه با فاصله گرفتن از ترس چیزهای خیلی بیشتری در انتظارمان است.
hedgehog
من هرگز مطمئن نبودم چی بگم یا چکار بکنم با حتی در آن محیط، چطور لباس بپوشم. احساس حقارت و بدبختی می‌کردم و اینکه به آنجا متعلق نیستم، مثل اینکه نور درونم کم شده بود، مثل اینکه دیگر نمیدانستم چطور عقاید و نظراتم را بیان کنم. این تصویر زن مطمئن و با اعتماد به نفسی نبود که می‌دانستم قرار است باشم. ولی آن روز در مَلیبو، من از ترس فاصله گرفته بودم و کل وجودم گفت: «بدستش آوردم.» احساس کردم تیزبین، سرگرم کننده و با عظمت هستم. درست همانطور که می‌درخشیدم. یک حس متعلق به بودن به جایی را در پوستم احساس میکردم.
hedgehog
من روز به روز بیش تر نامرئی می‌شدم - مثل اینکه بهترین قسمتهایم داشتند پاک می‌شدند.
hedgehog
زمانی که زنان، زنان را تایید می‌کنند، قدرت و توانایی ما آشکار می‌شود. این اجازه را به ما میدهد که بیشتر بدرخشیم.
hedgehog
یابم. هر زمان که یادم می‌آید، زندگی همراه من است، نه علیه من؛ با تمام وجود آن را می‌شنوم، می‌بینم و احساس می‌کنم. می‌توانم خوبی را در هر سایه و تاریکی‌ای پیدا کنم.
•Pinaar•
تغییر و تحولات زندگی، بزرگترین فرصتهای ما برای رشد هستند. آنها ما را تحت فشار قرار می‌دهند تا قهرمانان سرسخت داستانهای خودمان شویم. آنها ما را به سرزمین‌های جدید سوق می‌دهند و از ما می‌خواهند که نسخه‌های بزرگتر و شجاع تر از خودمان باشیم. اکنون، در حالی که تمام آنچه ممکن است در متنی زیر عکس اینستاگرام الهام بخش به نظر برسد، انجام آن در زندگی واقعی می‌تواند واقعاً ترسناک باشد. ای کاش مردم بی پرده و با صراحت بیشتری صحبت می‌کردند درباره اینکه تحولات دردناک روح و روان چطور میتواند باشد، و درباره وحشتی که وقتی در میانه این تغییرات هستید و سیستم شما را بهم می‌ریزد، چه این تغییر یک تمام شدن رابطه است، یا از دست دادن عزیزی، یا تغییر شغل یا هر شروع و پایان ناگهانی و سختی.
hedgehog
فهمیدم که آنها اصلاً باهوش تر از بقیه ما نبودند. آنها صرفا جسور شده بودند و روی موجی کهنه از برتری شناور بودند، و این واقعیت که تاریخ هرگز به آنها چیز دیگری نگفته بود، باعث شده بود آنها شناور بمانند. میشل اوباما، شدن
hedgehog

حجم

۳۱۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۷۵ صفحه

حجم

۳۱۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۷۵ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان