بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب بهترین خودت باش | صفحه ۳۴ | طاقچه
کتاب بهترین خودت باش اثر ایلین ولتروت

بریده‌هایی از کتاب بهترین خودت باش

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۲۰۷ رأی
۳٫۵
(۲۰۷)
زمانی که زنان، زنان را تایید می‌کنند، قدرت و توانایی ما آشکار می‌شود. این اجازه را به ما میدهد که بیشتر بدرخشیم.
hedgehog
یابم. هر زمان که یادم می‌آید، زندگی همراه من است، نه علیه من؛ با تمام وجود آن را می‌شنوم، می‌بینم و احساس می‌کنم. می‌توانم خوبی را در هر سایه و تاریکی‌ای پیدا کنم.
•Pinaar•
تغییر و تحولات زندگی، بزرگترین فرصتهای ما برای رشد هستند. آنها ما را تحت فشار قرار می‌دهند تا قهرمانان سرسخت داستانهای خودمان شویم. آنها ما را به سرزمین‌های جدید سوق می‌دهند و از ما می‌خواهند که نسخه‌های بزرگتر و شجاع تر از خودمان باشیم. اکنون، در حالی که تمام آنچه ممکن است در متنی زیر عکس اینستاگرام الهام بخش به نظر برسد، انجام آن در زندگی واقعی می‌تواند واقعاً ترسناک باشد. ای کاش مردم بی پرده و با صراحت بیشتری صحبت می‌کردند درباره اینکه تحولات دردناک روح و روان چطور میتواند باشد، و درباره وحشتی که وقتی در میانه این تغییرات هستید و سیستم شما را بهم می‌ریزد، چه این تغییر یک تمام شدن رابطه است، یا از دست دادن عزیزی، یا تغییر شغل یا هر شروع و پایان ناگهانی و سختی.
hedgehog
فهمیدم که آنها اصلاً باهوش تر از بقیه ما نبودند. آنها صرفا جسور شده بودند و روی موجی کهنه از برتری شناور بودند، و این واقعیت که تاریخ هرگز به آنها چیز دیگری نگفته بود، باعث شده بود آنها شناور بمانند. میشل اوباما، شدن
hedgehog
من یک دختر احمق بودم که اجازه دادم یک پسر مرا ازدرخواست دادن برای دانشگاه رویایی ام منع کند.
hedgehog
«تا آن زمان، به سیاه پوست بودن مثل یک مهمانی ای نگاه کرده بودم که به آن دعوت نشدم. مثل رقصی بود که فراموش کرده بودند به من یاد بدهند. اما آن شب یاد گرفتم که به همان اندازه که تاریخ مشترک و افتخار به فرهنگمان، ما را بهم متصل کرده، تجربه دردناک و گاه خشونت آمیز طرد شدن نیز یاعث پیوندمان شده است.»
hedgehog
عشق اول و من در تابستان بعد سال دوم دانشکده، از هم جدا شدیم. بوضوح یادم هست که به حمام رفتم و سعی کردم گریه کنم. نشستم و منتظر بودم که اشک هایم بیایند. وقتی که اشکی نریختم، متوجه شدم که رابطه مان واقعا تمام شده بود. حقیقت این بود که مدتها بود که از لحاظ احساسی، این رابطه برای من تمام شده بود. اما جدایی ما، باعث تفکر و درسی عمیقتر شد.
hedgehog
جایی که من مناسب آن و در آن مورد قبول باشم، وجود ندارد مگر آن که خودم آن را بسازم. جیمز بالدوین
hedgehog
زندگی آنقدر کوتاه است که ارزش ندارد بخواهید نگاهتان را از مقصد مدنظرتان بردارید و یا منحرف بشوید با هرچیزی که ممکنه بر سر راه شما قرار بگیرد و شما را از مسیر که برای آن ساخته شدید، باز دارد.
hedgehog
عشق اول تازه چند ماه پس از بیرون رفتن دوباره به حالت‌های قدیمی خود برگشت و من بالاخره از دژی که او از دبیرستان به دورم ساخته بود، به آرومی داشتم خارج می‌شدم. بعد پنج سال و نیم باهم بودن، من کاملا آماده این بودم که از این که همیشه با آن فرد بمان خودم را خلاص کنم؛ زمان آن بود که از این رابطه خارج شوم و راه خودم را در جهتی دیگر شروع کنم.
hedgehog

حجم

۳۱۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۷۵ صفحه

حجم

۳۱۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۷۵ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
۳۰,۰۰۰
۵۰%
تومان