بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ۱۰۱ ایده برتر؛ جلد ۴ | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب ۱۰۱ ایده برتر؛ جلد ۴ اثر جیمز  اسکینر

بریده‌هایی از کتاب ۱۰۱ ایده برتر؛ جلد ۴

بازار را درک نمایید. بیاموزید که چگونه جنبه‌های فنی هر معامله‌ای را تفسیر و ارزیابی کنید. به نوع تبادلات و تراکنش‌هایی که در منطقۀ شما انجام می‌شوند، نگاه کنید. دقت کنید که چه تجارتها و کسب و کارهایی می‌آیند و می‌روند.
mehran
فرصت همواره به دنبال آمادگی می‌آید و هنگامیکه یک فرصت فراهم می‌شود، شما قادر خواهید بود تا دربارۀ آن اقدام کنید.
mehran
به ارزش هر چیزی واقف باشید! املاک و مستغلات از موضوعاتی است که شما باید در آن خود را آموزش داده و تربیت کنید. این موضوع، تنها انجام‌دادنی نیست؛ بلکه لازم است تا دربارۀ آن مطالعه کنید. بازار را درک نمایید.
mehran
شما باید فردی باشید که ارزش هر چیزی را درک کند. وقتی چیزی را به قیمت مناسب و چانه‌زنی شده خریداری می‌کنید، در همان روز اول برای خود سود بدست آورده‌اید.
mehran
پرونده‌های طلاق فراوانی وجود دارند که در آنها قاضی رأی جدایی را صادر کرده و زوجین باید املاک و دارایی‌های خود را به فروش برسانند و آنها را بین خود تقسیم نمایند و لذا افرادی باید املاک و مستغلات آنها را خریداری کنند. در اغلب موارد، آنها نود روز فرصت دارند و لذا باید ظرف این مدت، خریداری پیدا کنند. حدس بزنید چه اتفاقی می‌افتد؟ در روز پایانی، هنگامی‌که نتوانستند خریداری پیدا کنند، شما می‌توانید املاک آنها را به قیمت دلخواه خود و با شرایط ویژه خریداری نمایید؛
mehran
راهبرد دوم: مشکلاتی که توان حل آنها را دارید، خریداری‌کنید راهبرد دیگری که تأثیر آن به اثبات رسیده است، خرید املاک و مستغلاتی است که دارای مشکل یا مشکلاتی هستند که شما توان حل آنها را دارید.
mehran
نکتۀ جالبی که بیش از هر موضوع دیگری توجه من را در مورد یک زمین خالی در این راهبرد بلندمدت به خود جلب می‌کند، هزینۀ بسیار ناچیز نگهداری آن است.
mehran
ممکن است افرادی از شما بپرسند که "چه‌طور می‌توانم به مسیر توسعۀ شهر پی ببرم؟ " شما آن را به‌خوبی می‌دانید، زیرا ده سال قبل نیز همه‌ی آن را به‌خوبی می‌دانستند. مسئولین شهری بارها و بارها اعلام کرده بودند که "ما در حال احداث این جاده یا بزرگراه هستیم، ما در حال ایجاد زیرساخت‌های برق، آب و انرژی یا ساختمان آتش‌نشانی هستیم. " همۀ این اطلاعات موجود است؛ اما هیچکس واقعاً به حرف‌های مسئولین شهری توجه نمی‌کند. تنها کافی است تا به‌راحتی با برنامه‌ریزان شهری تماس بگیرید و بپرسید: "می‌توانم شما را به صبحانه، نهار یا شام دعوت کنم؟ توسعۀ شهر ما به سمت شمال، جنوب، شرق یا غرب است؟ محل مصرف پول‌ها و سرمایه‌گذاری‌های شهری ما کجاست؟ چرا؟ چرا ما به این سمت حرکت می‌کنیم؟ آیا آب و یا سایر منابع مورد نیاز در آن منطقه وجود دارد؟ " این یک راهبرد بلندمدت است
mehran
راهبرد اول: در مسیر نوار توسعه نسبت به خرید زمین اقدام نمایید نخستین راهبردی که موفقیت آن در زمینۀ سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات به اثبات رسیده است آن است که باید ابتدا شهر، روستا یا منطقه‌ای را بیابید که در حال رشد و توسعۀ سریع جمعیتی است. اگر جمعیت افزایش پیدا کند و مقدار زمین‌ها ثابت بماند، در قیمت املاک و مستغلات چه تغییری ایجاد خواهد شد؟ قیمت زمین به شدت افزایش خواهد یافت. تنها کاری که باید انجام دهید آن است که شهری را بیابید که در حال رشد و گسترش است. سپس باید به محدودۀ شهر بروید و زمینی را در مسیر خط توسعۀ شهر خریداری نمایید.
mehran

حجم

۱۳۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۱۳۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد