بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب تزار عشق و تکنو | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب تزار عشق و تکنو اثر آنتونی مارا

بریده‌هایی از کتاب تزار عشق و تکنو

نویسنده:آنتونی مارا
انتشارات:نشر نو
امتیاز:
۳.۹از ۱۸ رأی
۳٫۹
(۱۸)
یک بار دیگر از اول شروع کنیم. از اول. فقط این یک فرصت را به من بدهید. خواهش می‌کنم.
Aysan
آرام می‌گفتم: «آخرین اندیشهٔ بشری از آن تو خواهد بود.» می‌گفت: «آن اندیشه تو خواهی بود.» «کلام آخر از آن توست.» «نام تو کلام آخرین خواهد بود.»
Ailin_y
این واقعه سوراخ کلیدی بود که از آن برای اولین بار گوشه‌ای از جنون زندگی را دیدم: نهادهایی که به درستیِ آنها ایمان داریم گمراهمان می‌کنند، عزیزانمان ناامیدمان می‌کنند، و مرگ همیشه در کمین است.
Ailin_y
مرگ آنها سالخورده‌مان کرده، گویی سال‌های عمرِ نکردهٔ آنها به عمرِ رفتهٔ ما اضافه شده و ما سرخوردگی‌های زندگی‌های کرده و نکرده را متحمل می‌شویم
Ailin_y
به نظرم تمام زندگی ما خواب و رؤیاست -همان‌قدر برای ما واقعی است که برای دیگران بی‌معناست.
FMG
البته بیشترین سانسور را ناشران مطبوعات انجام می‌دهند. اندکی بریدن و ویرایش و تنظیم حاشیه می‌تواند عناصر نامطلوب زیادی را حذف کند. البته این کار هم مشکلات و محدودیت‌های خودش را دارد. مثلاً گونه‌های پُرچاله‌چولهٔ استالین. برای ترمیم آنها باید سرش را کامل قطع می‌کردی، جرمی که سر خودت را هم خیلی زود بر باد می‌داد.
lily
نوجوان‌ها در آرزوی آزادی هستند و بزرگ‌ترها در آرزوی امنیت
FMG
به شیوه‌های مختلفی می‌اندیشیدیم که جسم می‌تواند به روحش خیانت کند، و از خود می‌پرسیدیم که آیا بزرگ‌شدن هم در نوع خود آسیب محسوب می‌شود. چه تب‌آلود و پرشتاب بارها و بارها عاشق و فارغ می‌شدیم. مدام به آدم‌هایی بدل می‌شدیم که بعدها مایهٔ تأسف و پشیمانی‌مان می‌شد.
FMG
چرا بچه‌ها محکومند که حتی وقتی در نگاه خودشان آن‌قدر زشت هستند، در نگاه پدر و مادر همچنان زیبا باشند؟
طلا در مس
، حتماً فارِست گامپ رو دیدی.» «فیلمش در مورد طبیعته؟ » «نه، نه. مال سینمای کلاسیکه. در مورد اینه که چطور تمام دستاوردهای پنجاه سال اخیر جامعهٔ امریکا واقعاً فقط حاصل خرشانسی یه مردک روانی بوده.» «یه فیلم تبلیغاتی ساخت شوروی بود؟»
طلا در مس

حجم

۴۲۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۵۹ صفحه

حجم

۴۲۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۵۹ صفحه

قیمت:
۱۲۹,۰۰۰
تومان