بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب هر کاری راهی داره | صفحه ۱۶ | طاقچه
کتاب هر کاری راهی داره اثر ماری فورلئو

بریده‌هایی از کتاب هر کاری راهی داره

نویسنده:ماری فورلئو
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۱از ۹ رأی
۳٫۱
(۹)
هیچ‌چیز این دنیا اون‌قدرها پیچیده نیست. اگه آستین‌ها رو بالا بزنی و سراغِ کار بری، هر کاری رو که اراده کنی می‌تونی انجام بدی. هیچ غیرممکنی وجود نداره.»
کاربر ۳۷۱۳۸۳۲
واضح است که هیچ ناپیدایی تا به بیان ساده درنیاید، پیدا نمی‌شود. خلیل جبران
کاربر ۳۷۱۳۸۳۲
اگر همیشه راه‌های ساده را انتخاب کنیم، هیچ‌گاه قوی نمی‌شویم. من نمی‌خواستم ترس در جانم رخنه کند و بماند. نمی‌خواستم سطح خودم را به سطح منِ ضعیف‌تر و کوچک‌ترم پایین بیاورم. انجام یک اشتباه و به‌هم ریختن روحیه نباید باعث شود از پا بنشینیم.
nagh2018
پیداکردن یک الگو خارج از دایره‌ای که احاطه‌مان کرده، یکی از بهترین و مؤثرترین راه‌ها برای سبقت‌جستن از باورهای محدودکننده است. سعی کنید با خواندن زندگی‌نامه‌ها، تماشای فیلم‌ها، گوش‌دادن به مصاحبه‌ها یا فقط توجهِ دقیق به آدم‌های خوب دوروبرتان، الگوهای الهام‌بخشتان را پیدا کنید. آدم‌هایی که می‌توانند زنده باشند یا مرده، معروف باشند یا ناشناخته.
جواد محمدی
قانون ۱: تمام مشکلات (یا رؤیاها) قابلِ‌حل (و دست‌یابی) هستند. قانون ۲: اگر مشکلی، راه‌حل نداشته باشد، اساساً مشکل نیست، بلکه یکی از واقعیت‌های زندگی یا قوانین طبیعت است (مانند مرگ یا جاذبهٔ زمین). قانون ۳: گاه ممکن است حل یک مشکل یا رسیدن به یک رؤیای خاص، به‌اندازهٔ کافی برایتان مهم نباشد. دراین‌صورت ایرادی ندارد، به‌سراغِ مشکل یا رؤیای دیگری بروید که شور و حرارتی به دلتان بیندازد و سپس به قانون ۱ برگردید.
Mina
متنفرها درواقع تحسین‌کننده‌های سردرگمی هستند که دلیل مقبولیت شما را درک نمی‌کنند. پائولو کوئیلو
منصوره
این رو یادت باشه که آرزوهای آدم توی این زندگی اگه با اصلاح جامعه‌اش پیوند بخوره، معنا و مفهوم بیشتری پیدا می‌کنه
منصوره
بدترین دروغ‌ها، آن‌هایی هستند که به خودمان می‌گوییم. ریچارد باخ
منصوره
بدترین دروغ‌ها، آن‌هایی هستند که به خودمان می‌گوییم. ریچارد باخ به‌حال خودت غصه ن
منصوره
هیچ تغییر بزرگی در جهان به‌وجود نمی‌آید مگر آنکه اول شهامت تغییر خودمان را پیدا کنیم و برای این کار، ابتدا باید باور داشته باشیم که می‌توانیم. ما از طریق ایدهٔ سادهٔ «غیرممکنی وجود ندارد» می‌توانیم نیروهای درونی‌مان را برای تغییر زندگی خود برانگیخته کنیم و با همکاری و همیاری یک‌دیگر تغییر قابل‌توجهی در دنیای اطرافمان به‌وجود آوریم.
منصوره

حجم

۴۴۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

حجم

۴۴۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
...
۱۵
۱۶
صفحه بعد