بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ذهن، بدن، سرطان | صفحه ۱۲ | طاقچه
کتاب ذهن، بدن، سرطان اثر سدگورو جاگی واسودو

بریده‌هایی از کتاب ذهن، بدن، سرطان

گردآورنده:ویریا تیموریان
انتشارات:نشر علم
امتیاز:
۴.۳از ۱۵ رأی
۴٫۳
(۱۵)
اگر شما بدن تان را آرام بگذارید، ذهن نیز طبیعتاٌ آرام می شود و ذهن می داند که اگر اجازه چنین چیزی را به شما دهد، برده و اسیرتان خواهد شد. به همین دلیل است که در یوگا، تاکید بسیاری بر انجام آساناها وجود دارد زیرا اگر بیاموزید که چطور بدن تان را کاملاٌ آرام کنید، ذهن نیز آرام می شود.
ALl
اگر به افکارتان اهمیت زیادی ندهید، خود به خود از بین خواهند رفت. توجه ای به آن ها نکنید. اما نمی توانید به آنها توجه نکنید تا زمانی که بینید یا به این فکر کنید که افکارتان در مقایسه با جهان هستی بسیار خرد و ناچیز است. بدون کوچکترین فکری، مورچه، پرنده و زنبور همگی می دانند که چه باید بکنند.
ALl
اگر تنها چیزی که در زندگی می شناسید، فقط همین بدن فیزیکی باشد که قرار است روزی تمامی آن را از دست بدهید، ترس بر زندگی تان غالب می شود. راه و رسم و زندگی بدن فیزیکی بسیار محدود است. اگر سعی کنید آن را به تمام زندگی تان تبدیل کنید، اگر سعی کنید از محدود، نامحدود بسازید، رنج خواهید کشید، زیرا راه بدن این است. (بدن) راه دیگری نمی رود.
ALl
اگر فقط در حوزه بدن فیزیکی تان زندگی می کنید، باید بدانید که بدن فقط زنده ماندن و تولید مثل را می شناسد و نه چیز دیگری. هیچ ایرادی بر آن نیست ما باید توجه داشت که بدن با چنین خواسته هایی، محدود شده است، همین. حقیقت این است که بدن فیزیکی باید نقشی در همین حد در زندگی شما بازی کند اما شما می خواهید آن را به همه چیز بسط و گسترش دهید. خود را به زحمت می اندازید زیرا قصد خلق چیزی مجازی و نشدنی را دارید. افرادی که فکر می کنند کامل اند و هیچ اتفاقی برایشان نمی افتد را بنگرید که پس از چندی چه به سرشان می آید
ALl
زمانی که کنترل ذهن از دست شخص در آید، می گوییم او دیوانه است. من نمی گویم فیلمی که در حال پخش است، فیلم بدی ست. مهم نیست چه نوع فیلمی می بینید اما پخش مداوم و مستمر آن وحشتناک است. تنها زمانی میتوانید از فیلم لذت ببرید که هر وقت بخواهید بتوانید خاموش یا روشنش کنید. در آن صورت فیلمی شگفت انگیز خواهد بود.
ALl

حجم

۳۰۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۳ صفحه

حجم

۳۰۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۳ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
...
۱۱
۱۲
صفحه بعد