بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب احضار روح | طاقچه
کتاب احضار روح اثر میخائیل بولگاکف

بریده‌هایی از کتاب احضار روح

انتشارات:نشر ثالث
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۲۲ رأی
۳٫۴
(۲۲)
در وضعیت کنونی، سازندگی در کشور ما امری غیرممکن است، زیرا وظیفه‌ای سخت‌تر و دشوارتر پیش رویمان قراردارد. وظیفه پس گرفتن وطنمان. اکنون زمان تسویه‌حساب فرارسیده است. قهرمانان داوطلب ما وجب به وجب خاک روسیه را از چنگال تروتسکی به در خواهند آورد. و همه، چه آن‌هایی که با شجاعت درحال ادای دین خود هستند، و چه آن‌هایی که در شهرهای پشت جبهه جنوب کشور در گمراهی تلخی بر این باورند که آزادی کشور بدون کمک آنان نیز میسر است، همه و همه بی‌صبرانه در انتظار آزادی‌اند: و آزادش خواهند ساخت. زیرا سرزمین بی‌قهرمان وجود ندارد و جنایت است اگر تصور کنیم وطن دیگر از دست رفته است، مرده است.
وحید
ما دیر خواهیم کرد... آن‌چنان دیر خواهیم کرد که هیچ‌کدام از غیبگویان زمان نیز نخواهند توانست بگویند عاقبت چه زمان به آن‌ها خواهیم رسید یا اصلا می‌توانیم برسیم؟ چرا که باید تاوان دهیم. در وضعیت کنونی، سازندگی در کشور ما امری غیرممکن است، زیرا وظیفه‌ای سخت‌تر و دشوارتر پیش رویمان قراردارد. وظیفه پس گرفتن وطنمان.
rain_88
داریم جام کیفر را سر می‌کشیم و چاره‌ای جز نوشیدن آن تا آخرین جرعه نداریم.
721
در وضعیت کنونی، سازندگی در کشور ما امری غیرممکن است، زیرا وظیفه‌ای سخت‌تر و دشوارتر پیش رویمان قراردارد. وظیفه پس گرفتن وطنمان. اکنون زمان تسویه‌حساب فرارسیده است. قهرمانان داوطلب ما وجب به وجب خاک روسیه را از چنگال تروتسکی به در خواهند آورد. و همه، چه آن‌هایی که با شجاعت درحال ادای دین خود هستند، و چه آن‌هایی که در شهرهای پشت جبهه جنوب کشور در گمراهی تلخی بر این باورند که آزادی کشور بدون کمک آنان نیز میسر است، همه و همه بی‌صبرانه در انتظار آزادی‌اند: و آزادش خواهند ساخت.
ایوان کارامازوف

حجم

۵۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

حجم

۵۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

قیمت:
۴۶,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد