بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب کلاس اخلاق | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب کلاس اخلاق اثر محمدحسین فرمانی

بریده‌هایی از کتاب کلاس اخلاق

امتیاز:
۴.۶از ۶۷ رأی
۴٫۶
(۶۷)
«خدا رحمت کند کسی را که بفهمد از کجا آمده، و در کجاست و به کجا خواهد رفت؟
کاربر ۵۹۶۵۴۰۰
حتی بعضی از چادری‌هایمان هم گاهی بی‌حیایی می‌کنند؛ چادر را درست به سرشان نمی‌کنند؛ یا در مغازه‌ها با فروشنده‌ها بگووبخند دارند؛ از زن چادری توقع نداریم که این‌طور باشد.
LiLy !
«ما عزت را در نماز شب و شب‌زنده‌داری قرار دادیم اما مردم در دربار سلاطین به دنبال آن می‌گردند.»(
منمشتعلعشقعلیمچکنم
من هشت یا نُه ساله بودم. معلمی داشتیم به نام آقای ادیب. یادم هست که ایشان می‌گفت: «اگر پدرتان امروز به شما پول داد و دلتان بستنی خواست، بستنی نخرید؛ بروید یک خوراکی دیگر بخرید. از الآن خلاف خواستهٔ نفستان عمل کنید که بزرگ شدید بتوانید از گناه دوری کنید.»
منمشتعلعشقعلیمچکنم
کم ز خروسی مباش، مُشت پَری بیش نیست از سرِ شب تا به سحر ذکر خدا می‌کند
پوریا
یکی از غسل‌های مستحبی که مردم عموماً خبر ندارند، غسل نشاط است. همین نشاط، یکی از نعمت‌های خداست؛ کسی‌که نشاط ندارد افسرده است؛ کسی که افسرده است نمی‌تواند کاری از پیش ببرد؛ نمی‌تواند حتی کارهای خودش را به‌درستی انجام دهد چه برسد به کارهای دیگران.
hojjat
از امروز تصمیم بگیریم که پا جای پای اولیای خدا بگذاریم.
LiLy !
در برخی روایات هم آمده است که:‌ خدا فرمود: ‌«ای ریاکار! برای چه ریا می‌کنی؟ برای آنکه در دل مردم جا کنی؟ تو بیا خالص شو. ما برای تو بیشتر مرید جمع می‌کنیم و محبتت را در دل همهٔ مردم می‌گذاریم.»
جوان خراسانی | javan khorasani
«بهشت جای کسانی است که دستی عطاکننده دارند.»
Hamed
یادم هست که طلبه بودم و شب، کتاب مطوّل را می‌خواندم و نمی‌فهمیدم. کتاب را بستم و خوابیدم. سحر، یک ساعت به اذان صبح که بیدار شدم، سریع رفتم کتاب را باز کردم. تا به متن نگاه کردم، مطلب را متوجه شدم. پس در سحر خیلی خبرها هست. هم معنویت می‌دهند. هم علم می‌دهند. هم پول می‌دهند. هم رزقتان زیاد می‌شود. هم نورانی می‌شوید. هم در دنیایتان جلو می‌روید و هم در آخرتتان.
حُسنیه'

حجم

۲۶۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶۰ صفحه

حجم

۲۶۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶۰ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
۷,۵۰۰
۵۰%
تومان