بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب خدای خوب ابراهیم | صفحه ۲۵ | طاقچه
کتاب خدای خوب ابراهیم اثر گروه نویسندگان

بریده‌هایی از کتاب خدای خوب ابراهیم

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۸از ۲۰۴ رأی
۴٫۸
(۲۰۴)
و هرگز آنچه را که خدا به وسیله آن برخی از شما را بر برخی برتری داده (مانند ثروت و ...) آرزو مکنید. برای مردان بهره‌ای است از آنچه کسب کرده‌اند و برای زنان نیز بهره‌ای است از آنچه کسب کرده‌اند و از خداوند از فضل او بخواهید، که همانا خداوند به همه چیز داناست. (نساء/ ۳۲)
Mohammadreza Sharifi
به ابراهیم می‌گفتند: از سازمان تربیت بدنی خارج نشو. آینده و درآمد خوبی داره. آخه آموزش و پرورش که... او می‌خندید و می‌گفت: با خدا باش، از جایی که گمان نمی‌کنی روزی تو را می‌رساند.
Mohammadreza Sharifi
وقتی ابراهیم پایین آمد، یکی از رفقا بهش گفت: خیلی عالی بود. با صدای شما آرامش پیدا کردیم. ابراهیم یادآور شد که: من نبودم. این یاد خدا بود که آرامش ایجاد کرد: أَلَا بِذِکرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ آگاه باش که تنها با یاد خدا دلها آرام و مطمئن می‌گردد. (رعد/۲۸)
Mohammadreza Sharifi
این آیه رو ببین، چقدر خدا قشنگ با ما حرف زده. آدم می‌خواد از خوشحالی فریاد بزنه: أَلَیسَ اللَّهُ بِکافٍ عَبْدَهُ آیا خدا برای بنده‌اش کافی نیست؟ (زمر/۳۶)
Mohammadreza Sharifi
اما او نیکوکار واقعی حتی برای حیوانات بود. باید رسیدگی به حیوانات را از این بنده خوب خدا یاد بگیریم. إِنَّ اللَّهَ مَعَ الَّذِینَ اتَّقَوا وَّالَّذِینَ هُم مُّحْسِنُونَ قطعاً خداوند با کسانی است که تقوا پیشه کردند و کسانی که نیکوکارند. (نحل/۱۲۸)
Asal Foroutan
وَقُل لِّعِبَادِی یقُولُوا الَّتِی هِی أَحْسَنُ إِنَّ الشَّیطَانَ ینزَغُ بَینَهُمْ إِنَّ الشَّیطَانَ کانَ لِلْإِنسَانِ عَدُوًّا مُّبِینًا به بندگانم بگو: سخنی بگویند که بهترین (سخن) باشد. چرا که شیطان (به وسیله سخنان ناروا) میانشان فتنه و فساد می‌کند. زیرا (همیشه) شیطان دشمن آشکاری برای انسان بوده است. (اسراء/۵۳)
تاسیـآن
إِن کلُّ نَفْسٍ لَّمَّا عَلَیهَا حَافِظٌ (به این آیات بزرگ الهی سوگند) که هر کس مراقب و حافظی دارد! (طارق/۴)
هدی✌

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
...
۲۴
۲۵
صفحه بعد