بریده‌های کتاب خدای خوب ابراهیم
کتاب خدای خوب ابراهیم اثر گروه نویسندگان

کتاب خدای خوب ابراهیم

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۸از ۲۰۴ رأی
۴٫۸
(۲۰۴)
گمنامی معشوقی بود که ابراهیم به دنبال آن می‌دوید.
📖
این آیه رو ببین، چقدر خدا قشنگ با ما حرف زده. آدم می‌خواد از خوشحالی فریاد بزنه: أَلَیسَ اللَّهُ بِکافٍ عَبْدَهُ آیا خدا برای بنده‌اش کافی نیست؟ (زمر/۳۶)
da☾
هر کس تقوای الهی پیشه کند، (و به خاطر خدا گناهی را ترک کند) خداوند راه خروج (از گرفتاری) برای او فراهم می‌کند. و او را از جایی که گمان ندارد روزی می‌دهد و هر کس بر خدا توکّل کند، خدا برای او کافی است. خداوند فرمان خود را به انجام می‌رساند و خدا برای هر چیزی اندازه‌ای قرار داده است! (طلاق/۳ و ۲)
ثنا
یکی از فرماندهان دشمن اسیر شد. می‌گفت: من وقتی به سمت ایرانی‌ها نگاه کردم، دیدم تمام صحرا پر از رزمنده است! وقتی همراه با نیروهایم اسیر شدیم،‌ با تعجب دیدم که فقط چند رزمنده نوجوان ایرانی بالای سر ما هستند!!
golnoosh
یک بار به همراه رفقایش سر کوچه نشسته بودند، فرد مستی وارد کوچه شد و در حال مستی، داخل جوی آب افتاد. رفقایش او را مسخره کردند. ابراهیم به جای این کار، او را از جوی بیرون آورد و تمیز کرد و به خانه‌اش رساند. کسی ندید که ابراهیم دیگران را مسخره و عیب جویی کند. چرا که خدای خوبش، تمام انسان‌ها را از این کار نهی کرده است: وَیلٌ لِّکلِّ هُمَزَهًٍِْ لُّمَزَهًٍِْ وای بر هر عیب جوی مسخره کننده! (همزه/۱)
محمدحسین
و بخاطر پروردگارت صبر کن (مدثر/۷)
الهه
۱. همه چیز دست خداست رابطه عاشقانه ای با خدا داشت. این را از صحبت‌های خصوصی‌اش می‌فهمیدم. من از بقیه نیروهای رزمنده کوچکتر بودم. غیر مستقیم مرا نصیحت می‌کرد. یکبار به من گفت: خدا، خدا، خدا. همه چیز دست خداست. تمام مشکلات بشر به خاطر دوری از خداست. ما باید مطیع محض باشیم. او از سود و زیان ما خبر دارد. هرچی گفته باید قبول کنیم. خیر و صلاح ما در همین است. بعد به من گفت: این آیه رو ببین، چقدر خدا قشنگ با ما حرف زده. آدم می‌خواد از خوشحالی فریاد بزنه: أَلَیسَ اللَّهُ بِکافٍ عَبْدَهُ آیا خدا برای بنده‌اش کافی نیست؟ (زمر/۳۶)
am_shiyasi
اگر می‌خواهیم مخاطبان به سوی ما جذب شوند، ابتدا باید به خودمان بپردازیم! روح خشک و بی لطافت، هیچ گاه در امر تربیت موفق نمی‌شود.
الهه
بدانید که در قرآن، علم آینده و حدیث روزگاران گذشته هست
الهه
کتِبَ عَلَیکمُ الْقِتَالُ وَهُوَ کرْهٌ لَّکمْ وَعَسَیٰ أَن تَکرَهُوا شَیئًا وَهُوَ خَیرٌ لَّکمْ وَعَسَیٰ أَن تُحِبُّوا شَیئًا وَهُوَ شَرٌّ لَّکمْ وَاللَّهُ یعْلَمُ وَأَنتُمْ لَا تَعْلَمُونَ
Lajevardi

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۲۵صفحه بعد