بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب راهبی که فراری اش را فروخت | صفحه ۱۰ | طاقچه
کتاب راهبی که فراری اش را فروخت اثر رابین شارما

بریده‌هایی از کتاب راهبی که فراری اش را فروخت

۳٫۴
(۱۰۵)
من یک بار جایی خواندم که افرادی که دیگران را زیر نظر دارند عاقل هستند اما کسانی که خودشان را زیر نظر دارند، افرادی روشنفکر هستند
B.A.H.A.R
در دروازه ذهن خود نگهبانی بده. آن را سالم و قوی نگه‌دار- این کار معجزه‌هایی در زندگی‌ات وارد خواهد کرد، اگر فقط اجازه بدهی.
B.A.H.A.R
«یک روش منصفانه برای دیدن آن وجود دارد. مهم نیست که در زندگی‌ات چه اتفاقی برای تو می‌افتد، تو به تنهایی این توانایی را داری که واکنش خود را نسبت به آن انتخاب کنی. وقتی عادت به جستجوی نگاه مثبت را در هر شرایطی شکل می‌دهی، زندگی‌ات در بالاترین ابعاد خود تغییر خواهند کرد. این یکی از بزرگترین قوانین طبیعی است.»
B.A.H.A.R
«در حقیقت، بیشتر باغبانان خوب از باغ‌هایشان مانند سربازان سرفراز محافظت می‌کنند و دقت می‌کنند که هیچ آلودگی به آن وارد نشود.
B.A.H.A.R
هرگز از انجام کاری که درست است، شرم نداشته باش؛ در مورد چیزی که فکر می‌کنی خوب است، تصمیم بگیر و سپس به آن پایبند باش؛ و به خاطر خدا، هرگز به عادت پیش پا افتاده سنجش ارزش خود نسبت به ارزش خالص افراد دیگر نپرداز.
Hedieh :)
نگرانی‌ها و اضطراب‌ها. دلخوری نسبت به گذشته، غرق افکار نسبت به آینده و آن ترسهای ایجاد شده در خودتان که منجر به ویرانی دنیای درونی‌ات می‌شود.
h
می‌گویم که از قضاوت در مورد اتفاقات مثبت یا منفی خودداری کن. بلکه به سادگی آنها را تجربه کن، آنها را جشن بگیر و از آنها درس یاد بگیر. هر رویدادی به تو درسی می‌دهد. این درسهای کوچک باعث رشد درونی و بیرونی‌ات می‌شوند. بدون آنها، تو در یک وضع ثابت، گیر خواهی کرد. فقط به فکر زندگی خودت باش. بسیاری از مردم بیشتر توسط چالش‌برانگیزترین تجارب خود رشد کرده‌اند؛ و اگر تو با نتیجه‌ای روبرو شدی که انتظار آن را نداشتی و کمی ناامید شدی، به یاد داشته باش که قوانین طبیعت همیشه تضمین می‌کنند که وقتی یک دری بسته می‌شود، در دیگری برای آن باز می‌شود
habibi
می‌خواهد، درک کند که واقعاً چه کسی است وزندگی‌اش برای چیست.
اسکندر

حجم

۲۴۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

حجم

۲۴۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
...
۹
۱۰
صفحه بعد