بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب جاسوس | طاقچه
کتاب جاسوس اثر پائولو کوئیلو

بریده‌هایی از کتاب جاسوس

انتشارات:انتشارات مجید
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۲۲ رأی
۳٫۴
(۲۲)
کم‌کم داشتم، از یاد می‌بردم چه کسی بودم و چه می‌خواستم.
Mosavi-kooki
هیچ‌وقت عاشق نشو. عشق سم است. هنگامی که در ورطه عشق می‌افتی، کنترل زندگی از دستت خارج می‌شود، چون دیگر قلب و ذهنت به شخص دیگری تعلق دارد. عشق تهدیدی است برای زندگی تو. برای حفظ و نگهداری عشقت حاضری هر کاری را انجام دهی. حواست را در مواجهه با خطر از دست می‌دهی. عشق غیرقابل توصیف و خطرناک است. همه هستی‌ات را از روی زمین پاک می‌کند و در عوض خواسته‌های معشوقت را به جای می‌گذارد.
𝕱𝖗𝖔𝖉𝖔
«صمیمیت» با یک مرد، باید تنها زمانی اتفاق بیفتد که عشق وجود داشته باشد، عشقی برای یک عمر زندگی.
𝕱𝖗𝖔𝖉𝖔
ــ حتا بلندترین درختان هم از دانه‌های کوچکی مثل این به‌وجود آمده و بزرگ شده‌اند. این را به‌خاطر داشته باش و سعی نکن از زمان جلو بزنی.
Mosavi-kooki
عشق یک‌باره می‌کشد، بدون این‌که مدرکی از جنایت خود بر جای گذارد.
محمد حسین
صداقت، دروغ‌ها را در خود حل می‌کند.
𝕱𝖗𝖔𝖉𝖔
حالا متوجه شدم که چرا کاتولیک‌ها اعتراف می‌کنند، با وجودی که می‌دانند شاید کشیشی که اعتراف را می‌شنود، خودش همان گناه یا بدتر از آن را مرتکب شده باشد؛ اما مهم نیست که چه کسی اعترافات تو را می‌شنود. مهم این است که جراحت‌هایت را باز بگذاری تا خورشید تطهیرش کند و آب باران آن را شست‌وشو دهد
محمد حسین
همه این کارها برای کسب اعتبار، پول و لباس‌های گران‌قیمت و... است. چیزی که با بالا رفتن سن من، عمرشان رو به پایان است و من با کابوس‌هایی که خود خالق آن هستم، زجر می‌کشم.
محمد حسین
هیچ‌وقت عاشق نشو. عشق سم است. هنگامی که در ورطه عشق می‌افتی، کنترل زندگی از دستت خارج می‌شود، چون دیگر قلب و ذهنت به شخص دیگری تعلق دارد. عشق تهدیدی است برای زندگی تو. برای حفظ و نگهداری عشقت حاضری هر کاری را انجام دهی.
محمد حسین
عشق یک‌باره می‌کشد، بدون این‌که مدرکی از جنایت خود بر جای گذارد.
Parinaz

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد