بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب آموزش گام به گام راه‌اندازی و مدیریت کسب و کارهای خانگی | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب آموزش گام به گام راه‌اندازی و مدیریت کسب و کارهای خانگی اثر آزاده بهرامجی

بریده‌هایی از کتاب آموزش گام به گام راه‌اندازی و مدیریت کسب و کارهای خانگی

انتشارات:نشر آواژ
امتیاز:
۴.۷از ۸۵ رأی
۴٫۷
(۸۵)
ثبت تراکنش‌های مالی یک کارآفرین موفق از لحظه‌ای که اقدام به راه‌اندازی کسب و کار خود می‌کند همواره تمام هزینه‌ها و درآمدهای خود را هر چند هم که کوچک و ناچیز باشند، ثبت می‌کند تا بتواند تصویر درستی از وضعیت کسب و کارش داشته باشد و برای مدیریت پول و درآمد خود بهتر برنامه‌ریزی کند
Arezu
کارآفرینی نیازمند داشتن انگیزه قوی، علاقه و استعداد است و برای موفقیت در آن به تحقیقات وسیع، برنامه‌ریزی صحیح، تعهد، پیشتکار و خلاقیت نیاز است.
shekoftehahmadi
فرض کنید کار شما سری دوزی لباس است و شما می‌خواهید از یک تولیدی لباس زنانه سفارش سری دوزی لباس شب بگیرید. شما برای ترغیب کردن صاحب تولیدی به دادن سفارش می‌توانید به او پیشنهاد بدهید که ده لباس اول را برایش رایگان چرخ خواهید کرد و اگر او از کیفیت کار شما راضی بود علاوه بر پول چرخکاری ده لباس دوخته شده برای انجام سفارش‌های بیش‌تر با شما قرارداد ببندد.
Death Angel
در دنیای کسب و کار کسانی موفق می‌شوند که می‌توانند آن چه که حق مشروع و قانونیشان است را با جدیت و در عین رعایت ادب و احترام طلب کنند. خجالت و رودربایستی بی دلیل می‌تواند کسب و کار شما را به زمین بزند.
*FTM*
استفاده صحیح از انرژی: یکی از راه‌های کاهش هزینه‌ها مدیریت درست انرژی است. حواستان به نحوه استفاده‌تان از انرژی باشد.
Arezu
قدم اول برای پایین آوردن هزینه‌ها، استفاده از راه‌های کم هزینه‌تر برای انجام یک کار است.
Arezu
خانگی دارای این ویژگی‌ها نیز باشد: - شما را به لحاظ مهارت، دانش، تجربه و شخصیت برای کسب و کارتان تکمیل کند. - در ایده‌ها و چشم‌اندازهای شما برای کسب و کارتان سهیم باشد. - در تحمل مخاطرات و ضرر کسب و کارتان نیز سهیم باشد.
مریم کریم زاده
نوشتن طرح کسب و کار در تشخیص این که آیا ایده مورد نظر شما در عمل نیز قابلیت اجرایی شدن دارد و سودآور است به شما کمک می‌کند. به زبان ساده می‌توان گفت که طرح کسب و کار، نحوه درآمدزایی کسب و کارتان را به شما نشان می‌دهد.
مریم کریم زاده
تالیف طرح کسب و کار به کشیدن نقشه راه برای رسیدن به مقصدی مشخص شباهت دارد و به شما کمک می‌کند تا با پیروی از آن در مسیر درستی برای رسیدن به اهداف خود قدم بردارید و از مسیر تعیین شده منحرف نشوید. طرح کسب و کار شامل سه بخش اصلی است که عبارتند از: - طرح تفصیلی - تعیین بودجه - قیمت‌گذاری
مریم کریم زاده

حجم

۹۴۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۹۴۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۲۹,۹۰۰
۱۴,۹۵۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱۲
۳
صفحه بعد