بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب آموزش گام به گام راه‌اندازی و مدیریت کسب و کارهای خانگی | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب آموزش گام به گام راه‌اندازی و مدیریت کسب و کارهای خانگی اثر آزاده بهرامجی

بریده‌هایی از کتاب آموزش گام به گام راه‌اندازی و مدیریت کسب و کارهای خانگی

انتشارات:نشر آواژ
امتیاز:
۴.۷از ۸۵ رأی
۴٫۷
(۸۵)
هزینه‌های مرتبط با راه‌اندازی کسب و کارهای خانگی عموما شامل چهار دسته‌بندی اصلی زیر می‌شوند: - تجهیزات - مواد اولیه - هزینه‌های اجرایی و عملیاتی - تبلیغات شما با انجام تمرین‌هایی که در ادامه آمده، قادر خواهید بود بودجه مورد نیاز برای راه‌اندازی کسب و کار خود را محاسبه کنید.
Kimia Bahari
به یاد داشته باشید که هر یک ریالی که از هزینه‌های شما کم گردد، آن مبلغ به سود شما اضافه می‌شود؛ یعنی هرچه هزینه‌های خود را کم تر کنید سود بیش‌تری خواهید کرد
Arezu
متنی کوتاه و مختصر در مورد خود، محصول/خدماتتان و ویژگی‌های برتر و مزایای آن نسبت به دیگر محصولات/خدمات مشابه در بازار تهیه کنید. سپس لیستی از سئوال‌هایی که احتمال می‌دهید دیگران از شما بپرسند را یادداشت کرده و برای هر سئوال جواب‌های خوبی را آماده کرده و در زیر آن یادداشت کنید. نیاز نیست که متن شما طولانی و دربردارنده جزئیات زیادی باشد. شما باید بتوانید در عرض کم‌تر از دو دقیقه اطلاعات جامع و کاملی از خود و محصول/خدماتتان را در اختیار مشتریتان بگذارید. شما باید این متن را حفظ کرده و جلوی آینه بارها به تمرین و بیان آن بپردازید.
Kimia Bahari
نهادهای مختلفی همچون شهرداری، اتاق‌های بازرگانی و مراکز خیریه برای حمایت از صاحبان کسب و کارهای خانگی در سال نمایشگاه‌های تخصصی و غیر تخصصی فصلی متعددی را در سرای محلات، پارک‌ها، بازارچه‌های محلی و دیگر اماکن مشابه برگزار می‌کنند. این نمایشگاه به صاحبان کسب و کارهای خانگی کمک می‌کند تا علاوه بر فروش محصولات خود بتوانند مشتری‌های بالقوه جدیدی را نیز پیدا کنند.
Kimia Bahari
همیشه کسانی که کالاهای خود را به صورت نقد خریداری می‌کنند نسبت به کسانی که کالاهای خود را به صورت چکی و قسطی تهیه می‌کنند قدرت چانه‌زنی بیش‌تری دارند و می‌توانند تخفیف‌های بهتری بگیرند. اگر پول نقد در اختیار دارید کالای مورد نیازتان را قسطی یا چکی نخرید زیرا در اغلب موارد به خرید قسطی و چکی سود تعلق می‌گیرد.
Kimia Bahari
یکی از اشتباهاتی که بیش‌تر افراد در کم کردن هزینه‌های خود مرتکب می‌شوند حذف کردن تمام هزینه‌های تفریحی خانواده است. خانواده برای آن که عمل‌کرد درستی داشته باشد و بتواند از شما حمایت کند باید از سلامت روان نسبی‌ای برخوردار باشد. حذف تفریحات خانواده می‌تواند باعث ضربه زدن به سلامت روان اعضا آن شود. شما باید در ماه حتما بودجه‌ای را به تفریح خانواده خود اختصاص دهید.
Kimia Bahari
شما باید فردی را برای مشارکت انتخاب کنید که خود علاوه بر علاقه به کارآفرینی و راه‌اندازی کسب و کارهای خانگی دارای این ویژگی‌ها نیز باشد: - شما را به لحاظ مهارت، دانش، تجربه و شخصیت برای کسب و کارتان تکمیل کند. - در ایده‌ها و چشم‌اندازهای شما برای کسب و کارتان سهیم باشد. - در تحمل مخاطرات و ضرر کسب و کارتان نیز سهیم باشد.
Kimia Bahari
اگر پول‌های خود را در بانک نگه می‌دارید، حسابی که مربوط به کسب و کار شما است باید از حساب شخصیتان جدا باشد. شما نمی‌توانید از یک حساب بانکی هم برای خرج خانه و زندگی و هم برای کسب و کارتان استفاده کنید.
Arezu
شما با مراجعه به آدرس اینترنتی زیر می‌توانید از قوانین مربوط به راه‌اندازی کسب و کارهای خانگی مطلع بشوید. https://mkh.mcls.gov.ir/fa/ghanon
مریم کریم زاده
نقد: همیشه کسانی که کالاهای خود را به صورت نقد خریداری می‌کنند نسبت به کسانی که کالاهای خود را به صورت چکی و قسطی تهیه می‌کنند قدرت چانه‌زنی بیش‌تری دارند و می‌توانند تخفیف‌های بهتری بگیرند. اگر پول نقد در اختیار دارید کالای مورد نیازتان را قسطی یا چکی نخرید زیرا در اغلب موارد به خرید قسطی و چکی سود تعلق می‌گیرد.
Arezu

حجم

۹۴۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۹۴۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۲۹,۹۰۰
۱۴,۹۵۰
۵۰%
تومان