بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ۷ عادت مردمان موثر | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب ۷ عادت مردمان موثر اثر استفان کاوی

بریده‌هایی از کتاب ۷ عادت مردمان موثر

نویسنده:استفان کاوی
ویراستار:نازنین آذرسا
انتشارات:ناشر مؤلف
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۲۵ رأی
۳٫۶
(۲۵)
آنها برای بهبود جسم و روح خود زمان می‌گذارند.
mr. mayor
قلب شما تحت تاثیر احساسات شما است و احساسات شما تحت تاثیر دیگران. اگر می‌خواهید از قلب خود مراقبت کنید، برای ایجاد روابط درست و پایدار تلاش کنید. با دیگران ارتباط برقرار کنید، به حرف‌های آنها گوش کنید، به کسی بی‌احترامی نکنید و به دیگران کمک کنید. در هر کاری که انجام می‌دهید به دیگران توجه ویژه‌ای داشته باشید. تلاش کنید تا دیگران را ارتقا دهید و باعث تحقق خواسته‌های آنها شوید. با این کارها، به سرعت به فردی تاثیرگذار و پرجذبه تبدیل خواهید شد.
گل باغچه**""
برای درک نیازهای اطرافیان، از آنها بپرسید چه اهداف و آرزوهایی دارند و بعد برای تحقق آن اهداف دست به کار شوید. با دیگران بر سر خواسته‌هایشان بحث نکنید و نیازهایشان را جابه‌جا نکنید. اگر می‌خواهید بقیه شما را فردی تاثیرگذار بدانند، باید دیگران را درک کنید. قبل از اینکه نیازها و اهداف خود را مشخص کنید، اجازه بدهید که طرف مقابل، نیازها و خواسته‌هایش را بر زبان بیاورد.
گل باغچه**""
عادت‌های شما، شخصیت شما را می‌سازند. با انجام دادن و تکرار کردن رفتارهای سالم و سازنده، عادت‌های جدیدی در خود شکل می‌دهید. این عادت‌های موثر باعث می‌شود شخصی موفق، پیشرفته و موثر شوید.
گل باغچه**""
قلب شما تحت تاثیر احساسات شما است و احساسات شما تحت تاثیر دیگران.
mr. mayor
نگویید: من نمی‌توانم هیچ کاری انجام دهم؛ بلکه بگویید: باید درباره بعضی از اتفاقات ممکن فکر کنم. نگویید: من همینم که هستم. در عوض بگویید: راهی برای تغییر خودم پیدا خواهم کرد. نگویید: نمی‌توانم و مجبورم، به جای آن بگویید: من انتخاب می‌کنم و تصمیم می‌گیرم. افراد تاثیرگذار، کارهایی که به نظر شدنی هستند را انجام می‌دهند. آنها می‌بینند چه کارهایی می‌توانند انجام دهند و بعد آن کارها را انجام خواهند داد. با مسئولیت‌پذیری و اقدام کردن، این افراد اتفاقات ممکن را حتمی می‌کنند. انسانهای موثر با گذشت زمان قوی و قوی‌تر می‌شوند و کارهای بیشتری انجام می‌دهند. مردمان موثر چیزی را در درون خود تغییر می‌دهند و نتیجه‌اش را در دنیای بیرون می‌بینند.
گل باغچه**""
برای اینکه به انسانی موثر و الهام‌بخش تبدیل شوید، با زبانی سرشار از مسئولیت‌پذیری با خودتان و دیگران صحبت کنید. موثرترین روش برای بهبود فردی، تکرار عبارات تاکیدی مثبت و اعتقاد داشتن به آنها است.
گل باغچه**""
مشکلات و سختی‌های زندگی دست ما نیست؛ اما واکنش ما به آنها دست خودمان است. با پاسخ مناسب به رویدادهای زندگی، می‌توانیم از اتفاقات، به نفع خود استفاده کنیم.
گل باغچه**""

حجم

۱۲٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۷ صفحه

حجم

۱۲٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۷ صفحه

قیمت:
۱۱,۷۰۰
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد