بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ۷ عادت مردمان موثر | طاقچه
کتاب ۷ عادت مردمان موثر اثر استفان کاوی

بریده‌هایی از کتاب ۷ عادت مردمان موثر

نویسنده:استفان کاوی
ویراستار:نازنین آذرسا
انتشارات:سنجاق
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۲۷ رأی
۳٫۷
(۲۷)
برای موفق شدن، روی شخصیت خودتان کار کنید!
mr. mayor
- به این موضوع فکر کنید: دوست دارید مردم در مراسم تشییع جنازه شما چه حرف‌هایی درباره شما بزنند و بابت چه موضوعی از شما قدردانی کنند؟ برای تحقق این حرف‌ها اقدام کنید.
mr. mayor
مشکلات و سختی‌های زندگی دست ما نیست؛ اما واکنش ما به آنها دست خودمان است.
mr. mayor
افراد موثر به حرف‌های دیگران اهمیت نمی‌دهند و بر اساس دیدگاه شخصی خود زندگی می‌کنند.
mr. mayor
از روحتان غافل نشوید. روزانه زمانی را به دعا و نیایش اختصاص دهید.
mr. mayor
یادتان باشید شما رهبر خودتان هستید.
mr. mayor
مهم‌ترین کار، تسلط داشتن روی خودتان است.
mr. mayor
«شخصیت ما، مجموع کارهایی است که اغلب اوقات آنها را انجام می‌دهیم.»
mr. mayor
ابتدا دیگران را درک کنید و بعد از آنها بخواهید شما را درک کنند.
mr. mayor
به جای عوض کردن شخصیت خود، روی بهبود و توسعه مهارت‌هایتان تمرکز کنید. - عادت‌های شما، شخصیت شما را شکل می‌دهد؛ بنابراین عادت‌های سازنده را در وجودتان پرورش دهید.
گل باغچه**""
آنها برای بهبود جسم و روح خود زمان می‌گذارند.
mr. mayor
قلب شما تحت تاثیر احساسات شما است و احساسات شما تحت تاثیر دیگران. اگر می‌خواهید از قلب خود مراقبت کنید، برای ایجاد روابط درست و پایدار تلاش کنید. با دیگران ارتباط برقرار کنید، به حرف‌های آنها گوش کنید، به کسی بی‌احترامی نکنید و به دیگران کمک کنید. در هر کاری که انجام می‌دهید به دیگران توجه ویژه‌ای داشته باشید. تلاش کنید تا دیگران را ارتقا دهید و باعث تحقق خواسته‌های آنها شوید. با این کارها، به سرعت به فردی تاثیرگذار و پرجذبه تبدیل خواهید شد.
گل باغچه**""
برای درک نیازهای اطرافیان، از آنها بپرسید چه اهداف و آرزوهایی دارند و بعد برای تحقق آن اهداف دست به کار شوید. با دیگران بر سر خواسته‌هایشان بحث نکنید و نیازهایشان را جابه‌جا نکنید. اگر می‌خواهید بقیه شما را فردی تاثیرگذار بدانند، باید دیگران را درک کنید. قبل از اینکه نیازها و اهداف خود را مشخص کنید، اجازه بدهید که طرف مقابل، نیازها و خواسته‌هایش را بر زبان بیاورد.
گل باغچه**""
عادت‌های شما، شخصیت شما را می‌سازند. با انجام دادن و تکرار کردن رفتارهای سالم و سازنده، عادت‌های جدیدی در خود شکل می‌دهید. این عادت‌های موثر باعث می‌شود شخصی موفق، پیشرفته و موثر شوید.
گل باغچه**""
قلب شما تحت تاثیر احساسات شما است و احساسات شما تحت تاثیر دیگران.
mr. mayor
آنها می‌بینند چه کارهایی می‌توانند انجام دهند و بعد آن کارها را انجام خواهند داد. با مسئولیت‌پذیری و اقدام کردن، این افراد اتفاقات ممکن را حتمی می‌کنند. انسانهای موثر با گذشت زمان قوی و قوی‌تر می‌شوند و کارهای بیشتری انجام می‌دهند. مردمان موثر چیزی را در درون خود تغییر می‌دهند و نتیجه‌اش را در دنیای بیرون می‌بینند.
ستاره
نگویید: من نمی‌توانم هیچ کاری انجام دهم؛ بلکه بگویید: باید درباره بعضی از اتفاقات ممکن فکر کنم. نگویید: من همینم که هستم. در عوض بگویید: راهی برای تغییر خودم پیدا خواهم کرد. نگویید: نمی‌توانم و مجبورم، به جای آن بگویید: من انتخاب می‌کنم و تصمیم می‌گیرم. افراد تاثیرگذار، کارهایی که به نظر شدنی هستند را انجام می‌دهند. آنها می‌بینند چه کارهایی می‌توانند انجام دهند و بعد آن کارها را انجام خواهند داد. با مسئولیت‌پذیری و اقدام کردن، این افراد اتفاقات ممکن را حتمی می‌کنند. انسانهای موثر با گذشت زمان قوی و قوی‌تر می‌شوند و کارهای بیشتری انجام می‌دهند. مردمان موثر چیزی را در درون خود تغییر می‌دهند و نتیجه‌اش را در دنیای بیرون می‌بینند.
گل باغچه**""
برای اینکه به انسانی موثر و الهام‌بخش تبدیل شوید، با زبانی سرشار از مسئولیت‌پذیری با خودتان و دیگران صحبت کنید. موثرترین روش برای بهبود فردی، تکرار عبارات تاکیدی مثبت و اعتقاد داشتن به آنها است.
گل باغچه**""
مشکلات و سختی‌های زندگی دست ما نیست؛ اما واکنش ما به آنها دست خودمان است. با پاسخ مناسب به رویدادهای زندگی، می‌توانیم از اتفاقات، به نفع خود استفاده کنیم.
گل باغچه**""

حجم

۱۲٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۷ صفحه

حجم

۱۲٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۷ صفحه

قیمت:
۱۱,۷۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد