بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب چگونه در این دنیای مزخرف، انسان بمانیم | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب چگونه در این دنیای مزخرف، انسان بمانیم اثر تیم دزموند

بریده‌هایی از کتاب چگونه در این دنیای مزخرف، انسان بمانیم

نویسنده:تیم دزموند
امتیاز:
۳.۶از ۱۰۲ رأی
۳٫۶
(۱۰۲)
هرکس از چیزی رنج می‌برد (حقیقت فاخر رنج بردن). هر رنج علتی دارد (حقیقت فاخر علت). راه رهایی از هر رنجی امکان‌پذیر است (حقیقت فاخر رهایی). رهایی هم علت‌هایی دارد (حقیقت فاخر راه).
صدیقه
همیشه دلیلی برای رنج کشیدن هست، اما این تنها جنبهٔ زندگی نیست. برای اینکه لذت را تجربه کنیم، باید به زیبایی‌های زندگی توجه کنیم. قرار نیست مشکلات زندگی‌مان یا مشکلات موجود در جهان را انکار کنیم؛ بلکه باید تمام زیبایی‌ها و شگفتی‌های زندگی را درک کنیم و بدانیم نادیده گرفتن زیبایی‌های زندگی بسیار دردآور است.
YasmineGh
لذت ببر که دندان‌درد نداری
من زنده ام و غزل فکر میکنم
وقتی ما خودمان را با آرامش و خوشی تغذیه کنیم، می‌توانیم انسان‌های دیگری را که در زندگی‌مان حضور دارند نیز به سعادت و آسایش برسانیم.
گیسو
ین کتاب را به تمام کسانی تقدیم می‌کنم که دیوانه‌وار برای جهان ارزش قائل هستند.
بلاتریکس لسترنج
اگر خوشحالی را تا زمان برطرف شدن تمام مشکلات و رنج‌ها به تعویق بیندازیم، هرگز این شانس را پیدا نمی‌کنیم که خوشحال باشیم. اگر خودمان را با لحظات شاد تغذیه نکنیم، انرژی لازم را برای تبدیل کردن دنیا به مکانی بهتر نخواهیم داشت.
Roya
اکثر ما فکر می‌کنیم که عقایدمان درست هستند و این واقعاً دیوانگی است.
M
تمرین - این کتاب را زمین بگذارید و برای یک تا دو دقیقه به تک‌تک چیزهای خوبی فکر کنید که در حال حاضر در زندگی‌تان وجود دارد. - می‌توانید لیستی از آنها یادداشت کنید یا می‌توانید فقط در ذهنتان به آنها فکر کنید. - اگر ذهنتان آشفته شد یا در برابر این تمرین مقاومت کرد، این جمله را با خودتان تکرار کنید: «ذهنم معتقد است افکار مهم دیگری وجود دارند و دقیقاً درست است، اما می‌خواهم برای یک دقیقه به خودم اجازه دهم تا به زیبایی‌های زندگی‌ام فکر کنم. بقیهٔ مسائل می‌توانند فعلاً منتظر بمانند.» - به حستان توجه کنید. - اگر حس خوبی دارید می‌توانید این تمرین را روزی چندبار انجام دهید. هرچه بیشتر تمرین کنید زودتر تغییرات زندگی‌تان را مشاهده می‌کنید.
:)
ببخشید، اما هنوز معنای «شفقت همراه آرامش» را متوجه نشده‌ام. ممکن است بیشتر توضیح دهید؟ البته. اگر هر بار که می‌شنویم اتفاق بدی افتاده است، نگرانی بر ما غلبه کند ــ اگر به‌قدری آزاردهنده باشد که نتوانیم تحمل کنیم ــ دچار «شفقت بدون حفظ خونسردی» می‌شویم. ازطرفی اگر همان خبر بد را بشنویم و با خودمان فکر کنیم: «آره، این اتفاقات روزی هزاربار می‌افتند» و انگیزه‌ای برای کمک نداشته باشیم دچار «حفظ خونسردی بدون شفقت» شده‌ایم. قصد دارم به شما بگویم که می‌توان «شفقت همراه حفظ خونسردی» را در خودمان پرورش دهیم. باید این توانایی را در خودمان تقویت کنیم که بدون آسیب رساندن به خودمان عمیقاً با دیگران همدردی کنیم.
sadafi
یادمان باشد که هیولاها همان فرشتگانی هستند که زجر کشیده‌اند.
علی

حجم

۱۷۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۱۷۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۳۵,۵۰۰
۲۴,۸۵۰
۳۰%
تومان