بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب مینیمالیسم دیجیتال | صفحه ۲ | طاقچه
۳٫۸
(۱۵۵)
"در جهان باش؛ اما جزئی از آن نباش."
amir_masumi
"هنری دیوید ثورو" فریاد بزند: "سادگی، سادگی و سادگی"،
|amirali|
سه مزیت بسیار مهم تنهایی اشاره می‌کند: "ایده‌های جدید، خودشناسی و نزدیکی به دیگران"
Mohammad Yavari
ا دقایق زندگی‌مان مانند چیزی واقعی و ارزشمند رفتار کنیم؛ زیرا زمان ما بی‌شک ارزشمندترین دارایی ماست. به همین دلیل، باید محاسبه کنیم در قبال فعالیت‌های گوناگونی که زمان ما را می‌گیرند، چه میزان از زندگی‌مان را معامله کنیم.
z.taghipour
بر اساس تجربهٔ من، ایجاد تغییرات تدریجی در عادت‌هایتان دیگر سودی ندارد؛ زیرا جذابیت مهندسی‌شدهٔ اقتصادِ توجه در کنار "راحتی" آن، باعث کاهش اینرسی شما می‌شود، تا سرانجام به جایی برگردید که از آن شروع کرده‌اید. بنابراین تحول سریع را توصیه می‌کنم؛ یعنی، آنچه در دوره‌ای کوتاه‌مدت اتفاق می‌افتد و با این اعتقاد اجرا می‌شود که احتمالاً نتایج خوبی به‌دست خواهید آورد.
z.taghipour
"وارد تنهایی‌ای می‌شویم که در آن تنها ماندنمان را از دست می‌دهیم."
کوثر البرز
اگر لایک‌کردن یا نظردهی در پست‌های رسانه‌های اجتماعی را متوقف کنید و به کسی تبدیل شوید که به‌سختی به پیام‌های متنی پاسخ می‌دهد، بی‌شک روابطتان بهتر خواهد شد!
مهدی ابراهیمی
او می‌پرسد: "شما زمان زیادی را در توییتر می‌گذرانید و در عوض، ارتباطات و ایده‌هایی جدید و گاه‌به‌گاه به‌دست می‌آورید. حال بگویید که چقدر از زمان و توجهتان باید برای کسب این مزیت‌های کوچک قربانی شود؟" برای مثال، بر فرض، در طول هفته، ده ساعت را در توییتر سپری می‌کنید. ثورو می‌گوید بی‌شک این هزینه در مقایسه با مزایای محدودی که از آن کسب می‌کنید، بسیار زیاد است؛ او پیشنهاد می‌کند: حال که ارتباطات جدید و مواجهه با ایده‌های جالب برایتان ارزشمند است، چرا قبول نمی‌کنید یک بار در ماه، در بحث یا رویدادی جالب شرکت کنید، این کار را به عادت خود تبدیل کنید و در آن زمان، حداقل با سه نفر صحبت کنید؟ این کار به همان اندازه ارزش دارد؛ اما در ماه فقط حدود سه ساعت از وقتتان را می‌گیرد و شما را با ۳۷ ساعت دیگر تنها می‌گذارد تا به سایر فعالیت‌های معنادار بپردازید.
Kimia Bahari
"اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌ها پاداش‌های متناوب متغیر را در سراسر محصولات خود پخش می‌کنند؛ زیرا این کار برای کسب‌وکارشان مفید است." اغلب، نوتیفیکیشن‌هایی با هدف جلب‌توجه یا نمایان‌شدن پست جذاب بعدی، آن هم فقط با یک حرکت انگشت، برای ایجاد واکنش‌های متعدد، بسیار مناسب است.
hp
بر فرض که شما از فیس‌بوک استفاده می‌کنید. حال مهم‌ترین خدماتی را که به شما عرضه می‌کند، فهرست کنید؛ منظور فعالیت‌های خاصی است که اگر مجبور شوید استفاده از این سرویس را کاملاً متوقف کنید، آن‌ها را از دست خواهید داد. اکنون تصور کنید که فیس‌بوک به ازای هر دقیقه استفاده از آن‌ها، هزینه دریافت می‌کند. در یک هفتهٔ معمولی، چقدر زمان نیاز دارید تا تمام فعالیت‌های نوشته‌شده‌تان را انجام دهید؟ پاسخ اکثر مردم، به‌طرزی شگفت‌آور، زمان بسیار کمی است؛ چیزی در حدود بیست تا سی دقیقه!
hamideh noohpisheh

حجم

۲۴۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۲۴۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان