بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب چگونه از جایگاه فعلی خود به جایگاه دلخواهتان برسید | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب چگونه از جایگاه فعلی خود به جایگاه دلخواهتان برسید اثر جک کنفیلد

بریده‌هایی از کتاب چگونه از جایگاه فعلی خود به جایگاه دلخواهتان برسید

نویسنده:جک کنفیلد
امتیاز:
۴.۴از ۱۰ رأی
۴٫۴
(۱۰)
اگر ما همهٔ کارهایی را که قادر به‌انجام آن‌ها هستیم، انجام می‌دادیم، به‌راستی خودمان را متحیر می‌کردیم.
خورشیدِ تاریک"
اصل ۳: تصمیم بگیرید چه می‌خواهید. اولین گام ضروری برای کسب چیزهایی که از زندگی می‌خواهید این است: تصمیم بگیرید چه می‌خواهید.
unicorn
شما همچنین مسؤول چیزهایی هستید که وارد ذهنتان می‌شود ـ کتاب‌ها و مجلاتی که می‌خوانید. فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی که تماشا می‌کنید. و مردمانی که با آن‌ها معاشرت دارید ـ هر عملی تحت کنترل شماست. برای این‌که موفق‌تر باشید تنها کاری که باید بکنید این است که از چیزی که دوست دارید بیشتر تولید کنید.
unicorn
اوضاعی که شما درباره‌اش شکایت می‌کنید، فی‌نفسه موقعیت‌هایی هستند که شما می‌توانید تغییر دهید، ولی شما انتخاب کرده‌اید تغییر ندهید
unicorn
اگر شما آن‌چه را که تولید یا تجربه می‌کنید دوست ندارید، باید واکنش‌های خود را عوض کنید. افکار منفی خود را به افکار مثبت تبدیل کنید. آن‌چه را که درباره‌اش خیال‌پردازی می‌کنید، عوض کنید. عادات خود را عوض کنید. آن‌چه را که مطالعه می‌کنید عوض کنید. دوستان خود را عوض کنید. نحوهٔ حرف زدن خود را عوض کنید.
unicorn
اگر شما به انجام دادن کاری که همیشه انجام داده‌اید ادامه دهید، بازهم همان چیزهایی را به‌دست خواهید آورد که همواره به‌دست آورده‌اید
Ali Moghadas
شما در زندگی‌تان فقط بر سه چیز کنترل دارید ـ افکاری که در سر می‌پرورانید، تصویرهایی که تجسم می‌کنید، و اقداماتی که صورت می‌دهید (رفتارتان). این‌که شما چگونه از این سه مورد بهره‌برداری کنید، هرچیزی را که تجربه می‌کنید، تعیین می‌کند. اگر شما آن‌چه را که تولید یا تجربه می‌کنید دوست ندارید، باید واکنش‌های خود را عوض کنید. افکار منفی خود را به افکار مثبت تبدیل کنید. آن‌چه را که درباره‌اش خیال‌پردازی می‌کنید، عوض کنید. عادات خود را عوض کنید. آن‌چه را که مطالعه می‌کنید عوض کنید. دوستان خود را عوض کنید. نحوهٔ حرف زدن خود را عوض کنید.
Ali Moghadas
آن‌گاه گزارشگر به شیشهٔ اتومبیل پشت سرش زد و از رانندهٔ دوم همان سؤال را کرد. راننده با تمام وجودش می‌خندید. او جواب داد، «مسأله‌ای نیست. من ساعت پنج صبح از خانه‌ام بیرون آمدم. فکر نمی‌کنم تحت این شرایط رییسم بیشتر از این از من توقع داشته باشد. من تعداد زیادی نوار موسیقی و نوار زبان اسپانیایی با خودم دارم. تلفن همراه هم که دارم. توی یک فلاسک قهوه دارم، ناهارم هم آورده‌ام، حتی یک کتاب آوردم که بخوانم. بنابراین، خوبم
Ali Moghadas
خودتان را باور داشته باشید و به آن بچسبید. بالاخره، کسانی که پیروز می‌شوند، آن‌هایی هستند که گمان می‌کنند می‌توانند.
alirezazal
اگر شما انتخاب‌های خود را فقط به آنچه که شدنی یا منطقی به نظر می‌رسد، محدود کنید، خودتان را از آنچه که به‌راستی می‌خواهید جدا می‌کنید، و تنها چیزی که برایتان باقی می‌ماند سازش است. رابرت فریتز، نویسندهٔ مسیر کمترین مقاومت.
alirezazal

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۲۷ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۲۷ صفحه