بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب چگونه از جایگاه فعلی خود به جایگاه دلخواهتان برسید | طاقچه
کتاب چگونه از جایگاه فعلی خود به جایگاه دلخواهتان برسید اثر جک کنفیلد

بریده‌هایی از کتاب چگونه از جایگاه فعلی خود به جایگاه دلخواهتان برسید

نویسنده:جک کنفیلد
امتیاز:
۴.۴از ۱۰ رأی
۴٫۴
(۱۰)
افراد بی‌شماری می‌میرند در حالی که هنوز آرزو به دل هستند. چرا این طور است؟ اغلب اوقات چون آن‌ها همیشه آماده می‌شوند تا زندگی کنند، پیش از این‌که بدانند، وقت رفتن فرا می‌رسد.
s
اگر چیزی متفاوت می‌خواهید، باید کاری متفاوت انجام دهید
این نیز بگذرد
«شما نمی‌توانید یک کس دیگر را استخدام کنید تا به جای شما نرمش کند.»
گرگ کتاب خور
اگر شما روز خود را از شب قبل برنامه‌ریزی کنید ـ فهرستی از کارهای روزانه تهیه کنید و چند دقیقه روزتان را آن طور که دوست دارید بگذرد مجسم کنید ـ ذهن ناخودآگاهتان تمام طول شب روی این تکالیف کار خواهد کرد. به فکر شیوه‌های خلاق برای حل هر نوع مسأله، غلبه بر هر مانعی و دست‌یابی به نتایج دلخواهتان خواهد بود. و اگر ما بتوانیم بعضی از نظریه‌های جدیدتر فیزیک کوانتوم را باور کنیم، این هم امواجی از انرژی ساطع خواهد کرد که افراد و منابعی را به سمت شما جذب خواهد کرد که به کمک آن‌ها برای رسیدن به اهدافتان نیاز دارید.
sheida
اگر تصمیم دارید موفق باشید؛ باید عبارت «من نمی‌توانم» و مثل آن را همچون «کاش می‌توانستم» رها کنید. واژه‌های «من نمی‌توانم»، درحقیقت شما را خلع قدرت می‌کند. وقتی که آن‌ها را به زبان می‌آورید شما را ضعیف‌تر می‌کنند.
unicorn
هرچیزی که امروز تجربه می‌کنید، نتیجهٔ انتخاب‌هایی است که در گذشته کرده‌اید
Ali Moghadas
اگر شخصی فرصتِ پیدا کردن زندگی فوق‌العاده داشته باشد، حق ندارد آن‌را از خودش دریغ کند.
این نیز بگذرد
افرادی پیدا می‌شوند که تلاش می‌کنند شما را از دیدگاهتان منصرف کنند. آن‌ها به شما خواهند گفت که شما دیوانه هستید و دیدگاهتان شدنی نیست. کسانی پیدا خواهند شد که به شما خواهند خندید و تلاش خواهند کرد شما را تا سطح خودشان پایین بیاورند. دوستم مانتی رابرتز، نویسندهٔ مردی که به حرف‌های اسب‌ها گوش می‌دهد، این آدم‌ها را سارقان رؤیا می‌نامد. به حرف‌های آن‌ها گوش ندهید.
Anahid
موفقیت در زندگی به همین طریق عمل می‌کند. تنها کاری که شما باید بکنید این است که با روشن ساختن دیدگاه خویش، مشخص کنید کجا می‌خواهید بروید. از طریق تعیین هدف، عبارات تأکیدی و تجسم، مقصد را مشخص و در مسیر درست حرکت کنید. جی پی اس درونی شما، هنگامی که به جلو رفتن ادامه می‌دهید، همچنان مسیرتان را به شما نشان خواهد داد. به بیانی دیگر، هنگامی که دیدگاه خود را روشن کردید و متمرکز روی آن ماندید، مراحل دقیق در طول مسیر ظاهر خواهند شد. وقتی که شما مطمئن باشید چه می‌خواهید و ذهن خود را روی آن متمرکز نگه دارید، راه آشکار خواهد شد، گاهی درست همان وقتی که به آن نیاز دارید نه یک لحظه زودتر.
unicorn
شما می‌توانید تفکر خویش را عوض کنید، ارتباطات خود را عوض کنید، تصاویری را که در سر خود نگه می‌دارید (تصورات‌تان از خود و جهان را) عوض کنید و می‌توانید رفتارتان را ـ کارهایی را که انجام می‌دهید ـ عوض کنید. این تنها چیزی است که درواقع شما در هر صورت بر آن کنترل دارید.
amir mohammad farzne

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۲۷ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۲۷ صفحه

صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد