بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب اسیر سرنوشت | طاقچه
کتاب اسیر سرنوشت اثر کالین  هوور

بریده‌هایی از کتاب اسیر سرنوشت

۳٫۷
(۵۰)
طبق فرهنگ واژگان، و طبق گفتهٔ خودم... برای واژهٔ خبیث بیش از سی معنا و جایگزین مختلف وجود دارد. (تند تند کلمات زیر را فریاد می‌زدم. تمام کلاس و ازجمله ویل یکه خورده بودند.) احمق، بی‌شعور، سنگدل، نامهربان، بی‌رحم، بدجنس، نفرت‌انگیز، بی‌عاطفه، رذل، کینه‌توز، سرسخت، ظالم، بدخواه، ستمگر، حرام‌زاده، وحشی، عبوس، درنده‌خو، بی‌احساس، منحط، نفهم، فاسد، بدطینت، ستمکار، سخت‌گیر، سازش‌ناپذیر، کینه‌ای، مخرب، خشن، مخوف، بی‌گذشت، یک‌دنده. و واژهٔ موردعلاقه‌ام، عوضی. همان‌طور که به سمت صندلی‌ام می‌رفتم زیرچشمی به ویل نگاه می‌کردم. صورتش سرخ شده بود، دندان‌هاش را به هم فشار می‌داد. ادی اولین کسی بود که دست زد و پشت سرش بقیهٔ دخترهای کلاس شروع کردند به تشویق کردن. دست به سینه نشستم و زل زدم به میزم. خاویر گفت: «ای بابا، کی ناراحتت کرده؟»
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
«دائم به خودم می‌گویم اوضاع بر وفق مراد می‌شود، آدم که نمی‌تواند همیشه همه را راضی نگه دارد.»
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
وقتی آدم خواب است اوضاع آن‌قدرها آزاردهنده نیست.
غزل
هر چیزی که انسان از آن فرار کند، همان چیز به دنبالش می‌آید. آن چیز آن‌قدر با انسان می‌ماند تا این‌که بفهمد چه‌طور با آن رودررو شود.
کتاب ناب
زیاد بخند. هرروز دست کم یک بار بخند.
83 FATEMEH❤️
اولین سؤال اینه که طرف همیشه با احترام باهات رفتار می‌کنه؟ سؤال دوم اینه که بیست سال دیگه این آدم همونی هست که امروز هست، هنوزم دلت می‌خواد با طرف ازدواج کنی؟ سؤال آخر هم اینه که آیا طرف تو رو تشویق می‌کنه که انسان بهتری باشی؟ یه نفر رو پیدا کن که بتونی به هر سه تا سؤال جواب مثبت بدی، اون موقع است که آدم مناسب رو پیدا کردی.
دختر پاييزي
فقط دوست داشتم بخوابم. به نظرم دلیلش این بود که وقتی آدم خواب است اوضاع آن‌قدرها آزاردهنده نیست.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
از این‌که خنده‌اش را دوست داشتم متنفر بودم.
HENRI
«اولین سؤال اینه که طرف همیشه با احترام باهات رفتار می‌کنه؟ سؤال دوم اینه که بیست سال دیگه این آدم همونی هست که امروز هست، هنوزم دلت می‌خواد با طرف ازدواج کنی؟ سؤال آخر هم اینه که آیا طرف تو رو تشویق می‌کنه که انسان بهتری باشی؟ یه نفر رو پیدا کن که بتونی به هر سه تا سؤال جواب مثبت بدی، اون موقع است که آدم مناسب رو پیدا کردی.»
استودیوس
هیچ چیز همیشگی نیست. تنها چیزی که میان همهٔ ما مشترک است همان امر گریزناپذیر است. سرانجام همهٔ ما خواهیم مرد.
غزل

حجم

۲۰۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۷۵ صفحه

حجم

۲۰۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۷۵ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
۳۴,۳۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۱۱صفحه بعد